تنها با یک شومیز سفید، چند ست جذاب داشته باشید

۴
10
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سفید، رنگی معجزه‌آسا از دسته­‌ رنگ­‌های خنثی است که این پتانسیل نهفته را دارد تا به سادگی با هر رنگی که شما بخواهید، از طیف رنگ‌­های گرم و سرد، به سادگی اما در کمال وقار و زیبایی، مطابق با سلیقه­‌تان، ست شود.
چند ست جذاب با شومیز سفید

خبر خوب اینکه دستتان برای ترکیب سفید با همه­‌ رنگ­‌ها باز است. وقتی یک آیتم سفید رنگ در بین شومیزهای شما در کمدتان موجود است، خیالتان راحت می­‌شود که قادر هستید صدها استایل شیک و به‌روز، زیبا و متنوع را با آن بسازید. رنگ سفید در نگاه انسان‌­ها همیشه نماد پاکی، پاکیزگی، صلح و انرژی مثبت بوده است. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع چند ست جذاب با شومیز سفید می‌پردازیم.

قرار است برای یک مهمانی رسمی آماده شوید؟

وقتی صحبت از استایل­‌های رسمی می‌­شود، به سرعت دو رنگ سیاه و سفید در ذهن می­‌چرخد. اگر شما را به یک مهمانی رسمی دعوت کرده­‌اند، مشکی بهترین مکمل برای شومیز سفیدتان است. ترکیب رنگی محافظه‌کارانه که در تن همه­‌ خانم‌­ها مناسب و شکیل خواهد بود.

دامن و شلوار مشکی دو پوشش برای پایین تنه­‌ شما، همراه با بلوز سفیدتان هستند. بسته به اینکه برای قرار کاری آماده می­‌شوید یا برای یک مهمانی، می­‌توانید یکی از این دو آیتم را متناسب با موقعیت خود انتخاب کنید.

اگر تصمیم دارید شلوار بپوشید، یک شلوار پارچه‌­ای آهاردار با خط اتو تا مچ پا، نه کوتاهی که ساق‌پایتان دیده شود و نه بلندی که روی پا را بگیرد، انتخاب مناسبی است. کفش­‌های پاشنه‌دار و آستین­‌هایی که آن‌ها را تا زیر آرنج تا زده‌­اید ظاهری بی‌نقص برای شما می­‌سازد.

اگر می­‌خواهید دامن بپوشید، انتخاب­‌های متنوع‌­تری دارید. دامن­‌های ترک مشکی انتخاب­‌هایی جوان‌پسند هستند که این روزها ترند دنیای فشن خانم­‌ها شده­‌اند.

درصورتی‌که استایل­‌های کلاسیک را دوست دارید، دامن مشکی تنگ و کوتاه انتخاب بی‌عیب و نقصی خواهد بود. در هر صورت کفش­‌هایی با پاشنه‌های بلند که کف آن‌ها به رنگ قرمز یا طلایی طراحی شده باشد، جذابیتی به تیپ شما می­‌دهد که در نظر اول به چشم خواهید آمد.

روسری یا دستمال گردن­‌های راه‌راه یا خال‌خالی سفید و مشکی، از اکسسوری­‌های بسیار شیک و غیرقابل چشم‌پوشی برای استایل شما هستند.

برای انتخاب زیورآلات دست شما باز است. نقره‌­ای، طلایی و رزگلد هر سه با مشکی و سفید هم‌خوانی دارند.

پیشنهاد ما این است که مطابق با رنگ پوستتان رنگی را انتخاب کنید که پوست شما را روشن­‌تر نشان دهد. اگر درست انتخاب نکنید پوستتان کدر به چشم می­‌آید.

شومیز سفید

به یک دورهمی با دوستان صمیمی­‌تان دعوت شده‌­اید؟

حالا وقت انتخاب­‌های هیجان­‌انگیزتر رسیده است. اگر دوست دارید تحسین دوستان و دختران هم سن‌وسالتان را برانگیزید، اینجا طراحی­‌ها و برش­‌های متفاوت و جالب توجه انواع دامن­‌ها، منتظر شما هستند.

دامن­‌های پلیسه و چین­‌دار کوتاه، دامن­‌های کتان که در طراحی قسمت جلوی آن‌ها دکمه‌خور هستند، جنس­‌های لینن با جیب‌­هایی در دو طرف قسمت جلو و هر آنچه از دنیای متنوع و زیبای دامن­‌ها مطابق با سلیقه­‌ شما باشد، قابل پوشیدن است.

در فصل بهار و تابستان دامن­‌های حریر گل­‌دار یا نقش­‌های هندسی رنگی و در پاییز و زمستان پارچه­‌های پشمی چهارخانه و راه‌راه، انتخاب­‌های شیک و به‌جایی هستند.

اگر برای فصل گرم آماده می‌­شوید، رنگ­‌های سرد را انتخاب کنید. البته به یاد داشته باشید در ترکیب رنگ سفید و رنگ­‌های سردی که کمرنگ هستند باید به کنتراست رنگ­‌ها توجه کنید تا رنگ پوشش‌تان بی‌روح نباشد.

برای تکمیل این مجموعه دستتان باز است. می­‌توانید از بین کفش­‌های کتانی با پاشنه­‌های تخت تا کفش­‌های عروسکی یا پاشنه بلند، هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید. در آخر حواستان باشد از قدرت اکسسوری­‌های رنگی در تزئین استایلتان غافل نشوید.

ست جذاب با شومیز سفید

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب از بین بردن چین و چروک صورت با یک سیب‌زمینی را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۱ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۴۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۱:۰۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…