بهترین روش ست کردن رنگ شال و روسری با مانتو

۲
5
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای استفاده از هر لباس و اکسسوری رنگی، طرح‌­دار یا گل‌­دار، از جمله شال و روسری، ابتدا به ست کردن آن با سایر لباس­‌هایمان باید فکر کنیم.
ست کردن رنگ شال با مانتو

برای ست کردن شال و روسری با مانتو ابتدا باید رنگ‌هایی که مناسب صورت شما هستند را بشناسید و سپس با کمک دایره رنگ و قوانین انتخاب رنگ‌ها، شال و روسری مناسب برای مانتو‌های خود را انتخاب کنید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ست کردن رنگ شال با مانتو می‌پردازیم.

برای رسیدن به جواب این سوال ” چطور شال و روسریمو با مانتوم ست کنم؟” ابتدا باید در مورد رنگ‌­ها و نحوه ترکیب آن‌­ها در لباس­‌هایمان مقداری اطلاعات کسب کنیم.

مشکی

همه­ لباس‌ها و اکسسوری­‌های رنگی با مشکی ست می‌شوند. اولین، راحت­‌ترین و به اعتقاد بسیاری شیک­‌ترین گزینه، ست کردن شال و روسری رنگی با مانتو ی مشکی است. چنانچه گزینه‌­های زیادی برای انتخاب ندارید، لباس­‌های مشکی به دادتان خواهند رسید.
دقیقا به همین دلیل است که رنگ مشکی طرفداران زیادی دارد و قسمت بزرگی از کمد­های لباس همه‌­ی ما را از آن خود کرده ­است. حالا که خیالمان راحت شد، بیایید قبل از اینکه یک تصمیم ساده و تکراری بگیریم، کمی بازی با رنگ‌­ها را امتحان کنید تا تنوع چشمگیری به استایل خود بدهید.

ست کردن رنگ شال

دیگر رنگ‌­های خنثی

مشکی تنها رنگ خنثی و محبوب برای مواقع حساس نیست. راه دیگر برای ست کردن شال و روسری با مانتو ، استفاده از دیگر رنگ‌های خنثی است.
با کمی دقت در لباس‌­های‌تان حتما رنگ‌­های دیگری مانند طوسی، سفید، سرم‌ه­ای، زیتونی، قهوه‌­ای و حتی بژ پیدا می‌­شوند. از آن‌ها استفاده کنید!

تک ­رنگ با غلظت‌های متفاوت

اگر از عاقبت ترکیب رنگ‌­ها می‌­ترسید، برای شروع فقط یک گام فراتر بگذارید و از یک رنگ غالب اما در غلظت‌­های متفاوت استفاده کنید. این می‌‍­تواند شروع خوبی برای شما باشد.

تن­‌های رنگی مشابه

دایره­ رنگ‌­ها را به خاطر دارید؟
در این دایره، هر رنگ با رنگ مجاور خود ست می‌شود که به آن­‌ها “تن‌های رنگی مشابه” می‌گویند. در مورد اکسسوری با طرح‌های شلوغ و رنگی که شال و روسری­‌های رنگی جزو این دسته­‌اند، بهتر است ابتدا یک یا دو رنگ با توجه به دایره­ رنگ‌ها، از داخل طرح‌های آن انتخاب کرده و در بقیه لباس­‌های‌مان با آن‌­ها بازی کنیم. ترکیب رنگ‌­هایی مانند سبز و زرد یا قرمز، پرتقالی و طلایی از این دسته‌­اند.

اگر دوست دارید با انتخاب لباس لاغرتر دیده شوید به مطلب فقط با تغییر لباس، لاغرتر دیده شوید مراجعه کنید.

ست کردن شال

رنگ‌­های متضاد

اجازه دهید مجددا به همان دایره­ رنگ‌­ها برگردیم اما این بار با جسارتی بیشتر! هر رنگ با رنگ مقابل خود ست می‌شود که به “رنگ­‌های متضاد” شناخته می‌شوند و می‌­توانیم ۲ یا چند مورد از آن­‌ها را با توجه به دایره­ رنگ‌­ها در طرح­‌های لباس یا شال مورد نظر پیدا کرده و در استایل‌مان استفاده کنیم.
ترکیباتی مانند زرد و بنفش یا آبی و نارنجی در این دسته جای می‌‍­گیرند.

مد روز در ترکیب رنگ­‌ها

به همین­‌ها بسنده نکنید. برای ایده های متنوع‌­تر و خلاقانه‌­تر، همیشه مد و ترند روز را در نظر داشته باشید.

انتخاب شال

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب هر خانمی چه مدل مانتویی باید بپوشد را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۲۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…