با این دو ماسک خانگی، موخوره را از بین ببرید

۲
3
زمان مطالعه: 2 دقیقه
رسیدگی و سلامت مو، قبل از هر چیز عامل درخشندگی و زیبایی موها است.
ماسک خانگی برای رفع موخوره

برنامه مراقبتی از موها، یک روش همیشگی برای داشتن موی سالم و زیبا است. با مراقبت و رسیدگی پیوسته از موها علاوه‌بر اینکه سلامت و شادابی آن را تضمین می‌کنیم، می‌توانیم مطمئن باشیم که حتی با تغییر سبک و رنگ، به موها آسیبی نمی‌رسد و به نتیجه دلخواهمان خواهیم رسید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع ماسک خانگی برای رفع موخوره می‌پردازیم.

ماسک موی طبیعی با عسل

یکی از عواملی که تاثیر بسیار زیادی در درخشندگی مو دارد این است که مو همواره رطوبت داشته باشد. پس آبرسانی به موهای آسیب‌دیده به ترمیم آن کمک می‌کند. عسل بهترین انتخاب برای آبرسانی و ترمیم موهای آسیب دیده است. عسل با تغذیه مو از چندشاخه شدن آن جلوگیری می‌کند و فولیکول‌های آسیب‌دیده را بهبود می‌بخشد. برای درست کردن یک ماسک خانگی مو با استفاده از عسل، دو تا چهار قاشق چایخوری عسل طبیعی، یک قاشق چایخوری شیر نارگیل و سه قاشق چایخوری شیر را با هم مخلوط کنید و از ریشه تا انتهای موهای خود را به آن آغشته کنید و اجازه بدهید ماسک، یک ساعت روی موهای شما بماند. سپس با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید. این کار را یک الی دو بار در هفته انجام دهید.

رفع موخوره با ماسک

ماسک موی تخم مرغی

تخم‌مرغ سرشار از پروتئین‌ برای تقویت موها است. شاید از بوی بد تخم مرغ روی موهایتان احساس بدی به شما دست بدهد اما اگر از خواص درمانی تخم‌مرغ با خبر شوید قطعا نظرتان تغییر می‌کند. موی چند شاخه و نازک که از عوارض موخوره است توسط ماسک تخم‌مرغ ترمیم می‌شود.. یک عدد سفیده تخم‌مرغ را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یک قاشق چایخوری عسل مخلوط کنید و هفته ای دو بار و به مدت یک ساعت آن را روی موهایتان قرار دهید و دیگر نگران موخوره نباشید.

ماسک خونگی

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب روغنی در دسترس که برای موهایتان معجزه می‌کند را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. سلام بسیار ممنونم خوب ومناسب میباشد ممنونم فقط

    ۷ تیر ۱۴۰۱ در ۱۲:۰۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۱۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…