با این کیف‌ها در مهمانی بدرخشید

۶
7
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای رفتن به هر کدام از محل‌هایی که دعوت می‌شوید باید لباس و تیپ مناسبی را انتخاب کنید و کیف مناسب برای مهمانی نیز یکی از پوشش‌های مهم است.
انتخاب کیف مناسب برای مهمانی

کیف‌ها یکی از مهم‌ترین اکسسوری‌ها برای خانم‌ها و آقایان هستند که در ظاهر افراد تاثیر بسیاری دارد. بنابراین برای هر جایی که می‌روید نیاز است بدانید که علاوه بر پوشش مناسب، کیف مناسبی هم برای رفتن به آن مکان انتخاب کنید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع انتخاب کیف مناسب برای مهمانی می‌پردازیم.

انتخاب کیف مناسب برای مهمانی مناسب

اگر قصد دارید کیف زنانه مناسبی برای موقعیتی که در آن قرار می‌گیرید انتخاب کنید باید به خاطر داشته باشید که مهم‌ترین موضوع نوع مراسم یا همان مهمانی است. اگر شما نتوانید برای مهمانی اداری، قرار شبانه در رستوران و ناهار‌های فانتزی کیف مناسب انتخاب کنید نه تنها ظاهر شما زیبا دیده نمی‌شود، بلکه در این حین احساس ناراحتی هم می‌کنید.

در نظر گرفتن وسایلی که به مهمانی می‌برید

باید دقت داشته باشید که برای رفتن به مهمانی که دعوت می‌شوید چه وسایلی مورد نیاز شما خواهد بود. برای مثال اگر قرار است در مهمانی لباس خود را تعویض کنید، شما نیاز دارید که یک کیف بزرگ انتخاب کنید تا بتوانید لباس‌های خود را درون آن قرار دهید. پس بهتر است کیف مهمانی که انتخاب می‌کنید طبق معیار‌های آن مهمانی خریداری شود تا شما بتوانید به راحتی تمام وسایل مورد نیاز خود را در آن جا بدهید.

کیف مناسب

کیف مهمانی ساده یا طرح‌دار باشد؟

این مورد به عوامل دیگری بستگی دارد. یعنی برای این که شما بتوانید متوجه شوید که کیف ساده برای شما مناسب‌تر است یا کیف طرح‌دار دو عامل بسیار مهم وجود دارد که به آن‌ها می‌پردازیم. اولین مورد در انتخاب کیف ساده یا طرح‌دار برای مهمانی سلیقه شخصی هر فرد است به‌طوری که بسیاری از افراد در هر مکانی که می‌روند دوست دارند کیف‌های ساده با خود به همراه داشته باشند حال فرقی نمی‌کند به محل اداری، مهمانی‌های خاص یا به عروسی بروند.

دومین دلیل انتخاب کیف ساده یا طرح‌دار، لباسی است که شما برای رفتن به مهمانی انتخاب می‌کنید. اگر قرار است برای مهمانی لباسی طرح‌دار انتخاب کنید به شما توصیه می‌شود که حین خرید کیف برای همان مهمانی، کیف ساده‌ای را بپسندید و آن را انتخاب و خریداری کنید. همین‌طور برعکس این قضیه صدق می‌کند یعنی اگر می‌خواهید برای مهمانی لباسی ساده تهیه کنید توصیه ما به شما این است که هنگام خرید کیف خود، یک کیف طرح‌دار انتخاب کنید.

انتخاب فرم کیف

اکثر کیف‌های مناسب مهمانی به فرم‌ مربع یا مستطیل هستند؛ به‌طوری که در انتخاب این کیف‌ها تماما این فرم را مشاهده می‌کنید اما لازم به ذکر است که شما می‌توانید کیف‌هایی با فرم‌هایی مانند مثلث، دایره و بیضی که از اشکال هندسی هستند خریداری کنید. در ضمن شما می‌توانید از فرم‌های فانتزی‌تر مانند قلب هم استفاده کنید.

کیف هایی برای مهمانی

جنس کیف مجلسی و مهمانی

هنگامی که شما به مهمانی می‌روید باید بدانید که نوع پوشش و انتخاب شما باعث جلب نظر دیگران نسبت به شما می‌شود. هنگام ورود به دورهمی و مهمانی‌ها، حتی جنس کیف شما نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. جنس کیف مناسب مهمانی می‌تواند ساده باشد اما انتخاب یک کیف براق با کیفیت و مرغوبیت بالا و تزئینات، مرسوم‌تر است اما باید به گونه‌ای انتخاب شود تا با دیگر لباس‌های شما ست باشد و زیاد هم شلوغ نباشد تا ظاهر شما را شیک کند.

 کیف مجلسی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب مدل‌های آرایش آسان که شما را جذاب می‌کند را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ساهارا

    ۷ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۱۹ ب٫ظ

    👍🏻🙏🏻

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ در ۹:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۰:۰۶ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۵:۱۲ ب٫ظ

    👌👌👌عالیه

    پاسخ

    • ریحانه شیشه گر

      ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۹:۳۰ ق٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…