مواردی که اگر رعایت کنید، همیشه خوشتیپ هستید

۸
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چگونه همیشه خوشتیپ باشیم؟ این سوالی است که همیشه پرسیده می‌شود و برای رسیدن به آن باید چند نکته را رعایت کرد.
موارد مهم برای خوشتیپ بودن

شاید لباسی را بر تن یک سوپراستار ببینید و تحسین کنید اما آن لباس روی بدن شما به خوبی ننشیند. پس بهتر است به جای انتخاب لباسی که دوست دارید، خوب خودتان را ارزیابی کنید و لباس مناسب را انتخاب کنید تا همیشه خوشتیپ باشید. در این مطلب از مجله دلتا به موضوع موارد مهم برای خوشتیپ بودن می‌پردازیم.

رنگ‌های خود را پیدا کنید

اولین راه برای خوشتیپ بودن این است که بدانید چه رنگی به شما می‌آید و چه رنگی مناسب شما نیست. مهم‌ترین فاکتور برای تصمیم‌گیری، دانستن این است که چه رنگ‌هایی با رنگ پوست و موی شما هماهنگ هستند.

روش‌های مختلفی برای انتخاب تناژ رنگ پوست افراد وجود دارد. افراد با رنگ پوست و موی مشابه در یک‌ دسته‌بندی قرار می‌گیرند. پوست و مو‌های روشن‌تر در دسته «پاییزی» با رنگ‌های تناژ گرم قرار می‌گیرند. در حالی که پوست و مو‌های تیره‌تر بیشتر با رنگ‌های «بهاری» روشن کامل می‌شوند.

فرم بدن خود را در نظر بگیرید

در دومین مرحله در پاسخ به سوال باید بگوییم اطلاع از فرم بدن یکی دیگر از فاکتور‌های کلیدی برای داشتن یک تیپ متفاوت و با اعتماد به نفس است. نیازی نیست که همه یک سایز و نسبت اندامی داشته باشند.

بلکه چیزی که مهم است، پوشیدن لباس‌هایی که فرم بدن شما را به زیبایی به نمایش می‌گذارند هستند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کند تا با اعتماد به نفس جلوه‌گری کنید.

چه فرم گلابی مانند دارید، چه فرم سیب مانند، چه قد بلند هستید چه قد کوتاه، این پوشیدن لباس مناسب فرم بدنتان است که شما را جذاب و متفاوت می‌کند و یک استایل با اعتماد به نفس به شما می‌بخشد.

خوشتیپ بودن

به ترکیب رنگ‌ها و ست کردن آن‌ها توجه کنید

رنگ‌ها می‌توانند در تیپ شما تاثیرات مثبت زیادی بر جای بگذارند. باید بدانید چه رنگ‌هایی را دوست دارید و کدام رنگ‌ها حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند.

رنگ‌های مکمل که با هم استفاده می‌شوند و جلوه لباس را چندین برابر می‌کنند را بشناسید. همچنین با توجه به فصل سال و رنگ پوست خود، بهترین ترکیب رنگی برای لباس‌های‌ خود را انتخاب کنید.

از امتحان کردن لباس‌های رنگی نترسید و سعی کنید در موقعیت‌ها و شرایط مختلف از رنگ‌های مناسب استفاده کنید. هیچ وقت به بهانه‌ سن و موقعیت، خود را به یک رنگ خاص محدود نکنید.

مواردی برای خوشتیپ بودن

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب ترفندهای ست کردن مانتو با شال و روسری را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در ۳:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۴۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۵ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۴:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…