ترفندهای ست کردن مانتو با شال و روسری

0
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانم‌ها بیشتر اوقات برای ست کردن مانتو با شال و روسری با مشکل روبرو هستند و اصول حرفه‌ای ست کردن طرح‌ها و رنگ‌ها را نمی‌دانند.
ست کردن مانتو با شال و روسری

یکی از مهم‌ترین اصول شیک‌پوشی، تناسب رنگ در لباس پوشیدن است. از طرفی مانتو همراه با شال و روسری از اصلی‌ترین لباس‌های بانوان ایرانی محسوب می‌شود. در این مطلب از دلتامگ نکاتی راجع به اصول ست کردن مانتو با شال و روسری با شما در میان می‌گذاریم.

ست کردن انواع رنگ‌های مانتو با شال و روسری

مانتو به رنگ سفید

مانتو سفید را تا جایی که می‌توانید با شال و روسری مشکی و تیره رنگ استفاده نکنید. برای ست کردن آن می‌توانید از سرمه‌ای، آلبالویی، سبز، فیروزه‌ای و غیره استفاده کنید. از آنجایی که مانتو سفید دارای یک رنگ خنثی است، می‌توانید برای ست کردن آن از تمامی رنگ‌ها به‌جز کرم استفاده کنید.

بهترین رنگ‌هایی که به‌خوبی با این مانتو ست می‌شوند، رنگ‌های روشن، رنگ‌های پاستیلی و ته‌رنگ‌ها هستند. بهترین ست رنگی برای این مانتو، استفاده از رنگ‌های سبز و لیمویی همراه با آن است.

ست کردن مانتو

مانتو به رنگ مشکی

برای ست مانتو مشکی با شال و روسری نباید از رنگ‌های تیره مانند مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و غیره استفاده کنید. مانتو مشکی رنگ را می‌توان با شال و روسری‌هایی به رنگ لیمویی، آبی، زرشکی، قرمز، سبز و غیره ست کرد. برای ساخت یک استایل زیبا با مانتو مشکی بهتر است از رنگ‌های شاد استفاده کنید.

مانتو به رنگ آبی

مکمل رنگ آبی، نارنجی است. برای ست مانتو آبی می‌توانید از شال و روسری زرد یا نارنجی رنگ استفاده کنید. ترکیب رنگ زرد و نارنجی با آبی، ترکیبی بسیار خاص و شیک است.

مطلب پیشنهادی:  با شلوار دمپا گشاد چه کفشی بپوشیم؟

ست کردن مانتو

ست کردن مانتو طوسی

طوسی از جمله رنگ‌های خنثی است که می‌توانید از شال و روسری با رنگ‌های متنوع به‌جز رنگ قهوه‌ای برای ست کردن با مانتو طوسی استفاده کنید. بهترین رنگ برای مانتو طوسی یا خاکستری، استفاده از تن رنگ‌های مختلف و رنگ‌های پاستیلی مانند صورتی و زرشکی است.

مانتو به رنگ بنفش

استفاده از شال و روسری به رنگ صورتی یا سرخابی همراه با مانتو بنفش، ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.

ست کردن مانتو سبز

به‌طور کلی مکمل رنگی سبز، رنگ قرمز است و شال و روسری‌هایی که ترکیب قرمز رنگ دارند، به‌همراه مانتوهای سبز ترکیب بسیار زیبا و چشم‌نوازی ایجاد می‌کنند. همچنین استفاده از رنگ زرد یا ترکیب رنگ زرد با قرمز نیز در کنار مانتو سبز، هارمونی جالبی ایجاد می‌کند.

ست کردن مانتو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

با یک کش موهای خود را کوتاه کنید

ممکن است برخی افراد در شرایطی باشند که به رفتن آرایشگاه علاقه‌ای نداشته باشند.کوتاهی مو با…