ایده‌های جذاب ست کردن اکسسوری

۵
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در بسیاری از مواقع برگ برنده استایل شما، انتخاب اکسسوری مناسب، پس از ست کردن لباس‌ها است.
ست کردن اکسسوری

اضافه کردن یک گوشواره یا انتخاب یک کلاه، یک دستمال گردن، کراوات یا حتی اضافه کردن یک چتر سلیقه شما در هماهنگی با استایل را نمایان می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا با تعدادی از ترفندهای ست کردن اکسسوری آشنا خواهیم شد.

ترفندهای ست کردن اکسسوری

ست کردن اکسسوری از شرق تا غرب

در فرهنگ زنان سنتی هندی و پاکستانی طراحی خاص جواهرات رنگارنگ، نوع به‌خصوص استفاده از اکسسوری‌ها را به‌وجود آورده است. اما اگر تصور می‌کنید استفاده از جواهرات سنگین و پرزرق‌وبرق محصول شرق است با نگاهی به مد و فشن از دیرباز تا به امروز در آفریقا یا آمریکای جنوبی متوجه این نکته می‌شوید که آیتم‌هایی مثل جواهرات سنگی یا زنجیرهای طلایی در اکثر کشورها طرفداران خاص خود را دارند.

ست کردن اکسسوری

۱۴۰۱ و انفجار دایره‌ها و زنجیرها

ترندهای اکسسوری در بهار و تابستان ۱۴۰۱، پر از گوشواره و گردنبدهای O شکل است. رنگ طلایی و نقره‌ای این اکسسوری‌ها امکان ست کردن آن را با انواع استایل متفاوت به شما می‌دهد. ست گوشواره‌های طلایی با سایز متوسط با استایل چرمی می‌تواند بسیار مناسب باشد. اگر یقه لباس بسته بود، بهتر است از اکسسوری‌های زنجیری روی آن استفاده کنید.

هرگز از گردنبندهای بلند روی لباس‌های طرح‌دار استفاده نکنید، جلوه این گردنبدها تنها زمانی مشخص می‌شود که بر روی لباس‌های تک‌رنگ استفاده شود یا در صورتی که یقه لباس باز باشد که ایده ست کردن انواع گلوبندها هم می‌تواند هارمونی مناسبی با بقیه استایل شما ایجاد کند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید، مطلب چه کنیم که قدبلندتر دیده شویم؟ را بخوانید.

آنچه به سر می‌گذاریم

انواع کلاه‌های لبه‌دار با بلوز و پیراهن‌های اسپرت جلوه بهتری خواهند داشت. خانم‌ها برای استفاده از انواع کلاه‌ها باید به مکانی که می‌خواهند بروند دقت کنند. در ایران برای خانم‌ها در یک استایل شهری و خیابانی استفاده از کلاه ایده مرسومی نیست، اما استفاده از کلاه‌های زمستانی همراه با یقه اسکی، پافر و کت‌های بلند از ترندهای امسال است.

شال و روسری با طرح‌های راه راه و دستمال گردن هم می‌تواند به هر چه بیشتر جذاب شدن استایل شما کمک کند. اما مهم‌ترین نکته که در خصوص ترندهای بهار و تابستان ۱۴۰۱ باید بدانید استفاده از رنگ‌های نارنجی و صورتی است. ست کردن انواع شال و روسری‌ها با کت‌های اورسایز رنگی را حتما درنظر داشته باشید.

ست کردن اکسسوری

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب بهترین رنگ رژلب کدام است؟ را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۱ در ۸:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ

    خیلی هم خوب

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۴۰۰ در ۷:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…