سریع‌ترین روش سفید کردن دندان در خانه

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
زرد شدن دندان‌ها، موردی است که با استفاده از برخی مواد غذایی مثل قهوه یا افزایش سن رخ می‌دهد. به همین دلیل، افراد بسیاری به‌دنبال سفید کردن دندان هستند.
سفید کردن دندان در خانه

جالب است بدانید تنها روش سفیدی دندان‌ها، بیلچینگ یا روکش نیست، بلکه با مواد طبیعی که در خانه هر فردی هست یا به‌راحتی می‌شود تهیه کرد، سفید کردن دندان در خانه را می‌توانید انجام دهید. در این مطلب از مجله دلتا شما را با تعدادی از این مواد آشنا خواهیم کرد.

روش‌های سفید کردن دندان در خانه

سفید کردن دندان با زردچوبه

برای استفاده از این روش باید با زردچوبه یک خمیر نسبتا نرم ایجاد کنید تا بتوانید، دندان‌های خود را با آن مسواک بزنید. برای این کار کافی است یک قاشق غذاخوری زردچوبه طبیعی را با کمی آب ترکیب کنید و چند قطره نعنا، برای ایجاد طعم مطلوب اضافه کنید. میزان آب، به‌قدری باشد که یک ترکیب نسبتا نرم ایجاد شود. با خمیر زردچوبه، حدود ۳ دقیقه به خوبی مسواک بزنید. به خصوص دندان‌های جلو را که نمایان هستند. اگر به این‌دست از مطالب علاقه دارید مطلب معجزه شگفت‌انگیز ماساژ صورت با یخ را بخوانید.

سفید کردن دندان در خانه

سفید کردن دندان در خانه با جوش شیرین و آبلیمو

یک قاشق جوش شیرین را این مرتبه با آبلیمو ترکیب کنید. کافی است تنها چند قطره آبلیمو اضافه کنید تا یک خمیر نسبتا نرم از جوش شیرین به دست بیاد و بعد اقدام به مسواک زدن با آن کنید.

زغال چوب فعال یا زغال سنگ

پودر زغال فعال را در یک کاسه بریزید و مسواک خود را کمی نم‌دار و در آن فرو کنید. برای مدت ۲ تا ۳ دقیقه، اقدام به مسواک زدن کنید. به این مورد توجه کنید که به هیچ‌وجه اقدام به بلعیدن آب دهان خود که آغشته به پودر فعال زغال شده است، نکنید.

جوش شیرین و سرکه

رایج‌ترین روش سفید کردن دندان در خانه استفاده از جوش شیرین و سرکه است. ۱ قاشق غذاخوری از سرکه سیب را در دهان خود برای ۲ دقیقه بچرخانید. سپس، مسواک خود را در سرکه سیب قرار دهید و برای کمک به حذف لکه‌ها مسواک بزنید. پس از شست‌وشوی دهان با آب، با خمیر دندان مسواک بزنید تا سرکه سیب حذف شود.

سفید کردن دندان در خانه با برگ ریحان

در این روش، چند برگ ریحان را بسیار ریز کنید و کمی جوش شیرین و نمک به آن اضافه کنی، به شکلی که در انتها، یک خمیر سبز رنگ ایجاد شود. به مدت ۵ دقیقه، اقدام به مسواک زدن با این خمیر کنید. یکی از مزیت‌های این روش، طعم مطلوب خمیر ریحان است.

سفید کردن دندان در خانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب هنگام خرید لوازم آرایشی از این ۳ اشتباه دوری کنید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۴ ب٫ظ

    خیلی ممنون از مطلب خوبتون

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۸ دی ۱۴۰۰ در ۵:۲۵ ب٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…