خانم‌های ریز نقش چه لباسی بپوشند؟

۷
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هر فردی باید با توجه به فرم اندامی که دارد، لباس خود را انتخاب کند. به‌عنوان مثال استایل لباس پوشیدن یک خانم چاق با استایل یک خانم لاغر فرق دارد.
استایل خانم های ریزنقش

اگر اندام ریزی دارید و می‌خواهید نکات استایل خانم های ریزنقش را بدانید تا استایلی مناسب فرم اندام خود داشته باشید، نکاتی که در این مطلب از مجله دلتا برای شما آورده‌ایم را رعایت کنید.

چه لباسی برای استایل خانم های ریزنقش مناسب است؟

دامن کوتاه بپوشید

فراموش نکنید که دامن‌های بلند برای خانم‌هایی که اندام ریز و قد کوتاهی دارند، طراحی نشده است. در واقع قد دامن آن‌ها نباید به زیر زانو برسد، در غیر این صورت قد آن‌ها از آنچه هست کوتاه‌تر به‌نظر می‌آید. البته این مورد تنها در مورد دامن صحت دارد. بدین معنی که شما می‌توانید از پیراهن‌های ماکسی استفاده کنید. برعکس دامن‌های بلند که شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. پیراهن‌های ماکسی از آنجا که چشم‌ها را از بالاتنه به سمت پایین‌تنه و تا روی مچ پا می‌کشاند، شما را بلند قدتر نشان خواهد داد.

استایل خانم های ریزنقش

شلوارهای گشاد نپوشید

خانم های ریزنقش در استایل خود از شلوارهای گشاد استفاده نکنند. شلوارهای گشاد از این رو که پهنای اندام شما را بیشتر نشان می‌دهد، از قد شما می‌کاهد. برای رفع این مشکل کافیست کمی قد شلوار خود را بلندتر بگیرید اما از آنجا که دوست ندارید پاچه‌های شلوار روی زمین کشیده شود، باید به‌همراه آن یک جفت کفش پاشنه بلند بپوشید. اگر شلوار شما کمی از پاشنه کفش را بپوشاند، شما قد بلندتر به‌نظر خواهید رسید.

طرح‌های بزرگ روی لباس را فراموش کنید

یکی دیگر از نکات استایل خانم های ریزنقش این است که دور لباس‌هایی که طرح‌های بزرگی دارند را خط بکشند. اما فراموش کردن چنین طرح های هیجان انگیزی سخت است، پس چه باید کرد؟ مهم‌ترین چیزی که باید به آن توجه کنید، تناسب است. اگر شما تناسب را رعایت کنید حتی با پوشیدن لباس‌هایی با طرح‌های بزرگ هم زیبا و جذاب به‌نظر خواهید رسید. کافی است که دست خود را مشت کنید. اگر اندازه طرح‌های لباس شما از مچ دست شما کوچک‌تر باشد، مشکلی ندارد اما اگر از مچ دست شما بزرگ‌تر باشد، تناسب اندام شما را به‌هم می‌ریزد.

استایل خانم های ریزنقش

استایل خانم های ریزنقش با پالتو بالای زانو

چیزی که شما هنگام پوشیدن پالتو یا مانتو باید به آن توجه کنید، قد آن است. زمانی که شما پالتو بالای زانو می‌پوشید، پاهای شما پیدا می‌شود و چشم‌ها را به سمت خود، یعنی در جهت عمودی اندام شما جلب می‌کند، از این رو قد شما بلندتر به‌نظر می‌رسد. اگر به پالتوهای کوتاه علاقه‌ای ندارید، می‌توانید پالتوی بلند هم به‌تن کنید، به شرط این که قد آن تا روی مچ پا شما برسد.

استایل خانم های ریزنقش

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید مطلب در زمستان چه رنگی بپوشیم؟ را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ در ۵:۲۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ب٫ظ

    خیلی عالی بود

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۱۲ دی ۱۴۰۰ در ۹:۰۱ ق٫ظ

      خیلی ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۱۰ دی ۱۴۰۰ در ۷:۵۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۳:۰۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۳:۰۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…