چه نکاتی را در آرایش شب رعایت کنیم؟

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
این موضوع که آرایش شب با آرایش روزانه تفاوت دارد امر بدیهی می‌باشد و شما هم باید با نکات آن آشنایی بیشتری داشته باشید.
Untitled 1 209 چه نکاتی را در آرایش شب رعایت کنیم؟

بسیاری از خانم‌ها در مورد آرایش شب زیبا اطلاعات زیادی ندارند و آن را در همان سبک آرایش روزانه انجام می‌دهند. این دسته از خانم‌ها باید به برخی از نکات بسیار مهم در مورد آرایش خود در شب اهمیت بدهند تا زیبایی بیشتری در چهره خود داشته باشند. در این مطلب از مجله دلتا به این نکات می‌پردازیم.

نکاتی در مورد آرایش شب

تناسب لباس شما با آرایش

بسیاری از خانم‌ها بدون اینکه به رنگ‌بندی و نوع لباس خود توجه داشته باشند، آرایش شب خود را انجام می‌دهند، این دسته از خانم‌ها نه تنها زیبایی لباس آن‌ها مشخص نمی‌شود، بلکه زیبایی صورت آن‌ها هم چندان به چشم نمی‌آید. شما باید به نوع گریم و رنگ لباسی که بر تن دارید دقت کنید، اگر این دو عامل با یکدیگر هماهنگی داشته باشند زیبایی بیشتری در چهره شما به وجود می‌آید.

آرایش شب

پرایمر با کیفیت

برای اینکه آرایش شب شما تا چندین ساعت به خوبی بر روی صورت دوام بیاورد، بهتر است از یک پرایمر عالی و باکیفیت استفاده کنید. در واقع بسیاری از خانم‌ها در خرید پرایمر خود دقت کافی ندارند و به همین دلیل شاید از برندهای متفرقه پرایمر خود را خریداری کنند، در این صورت در نیمه‌های شب شاید آرایش چشم به صورت لکه لکه شود. یکی از ویژگی‌های مهمی که پرایمرها دارند، این است که صورت را بسیار صاف و زیبا می‌کنند.

آرایش پوست

شما باید بدانید پوست برای آرایش کردن مانند بوم نقاشی است. به همین دلیل اگر هر لکه و یا تغییر رنگی بر روی آن وجود داشته باشد، به نتیجه دلخواه خود نخواهید رسید. در واقع زیرسازی پوست اهمیت بسیاری دارد و به همین دلیل شما باید از کرم‌ها و پرایمرهایی استفاده کنید که کیفیت خوبی دارند.

زیباترین قسمت صورت خود را پیدا کنید

بهتر است به دنبال زیباترین نقاط صورت خود بگردید. برخی از افراد چشم یا برخی دیگر از افراد لب‌های زیبایی دارند، به همین دلیل باید آن نقطه را پیدا کنید و روی آن متمرکز شوید. شما اگر آن بخش از زیباترین نقطه صورت خود را پیدا کنید، و برای آرایش کردن بیشتر روی آن متمرکز شوید صورت زیباتر و جذاب‌تری خواهید داشت.

آرایش شب

پودر براق کننده

برای آرایش شب از هر نوع پودر براق کننده می‌توانید استفاده کنید، اما باید دقت داشته باشید که تمامی بخش‌های صورت خود را با این پودر نپوشانید. در این صورت تنها زیبایی شما برق زدن می‌شود. بیشترین بخش‌های صورت که با این پودر براق کننده زیباتر می‌شود استخوان ابرو و گونه ها می‌باشد.

رژ گونه زدن

در واقع بسیاری از خانم‌ها از رژ گونه استفاده می‌کنند ولی در مورد نحوه صحیح زدن آن بسیاری از افراد شاید اطلاعات درستی نداشته باشند. شما باید برای رژگونه زدن لبخند بزنید تا سیب گونه‌های خود را پیدا کنید. بعد از اینکه سیب گونه‌های خود را پیدا کردید بر روی آن رژگونه خود را بزنید.
آرایش شب
پیشنهاد مطالعه: همچنین مطلب مشابه نکات طلایی در آرایش روزانه را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۲:۵۹ ب٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    • حدیث ریاحی

      ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۳:۰۲ ب٫ظ

      ممنون از همراهی شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…