عجیب‌ترین خوراکی‌ها در سراسر جهان

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرض کنیم قدرت ریسک بالایی دارید اما مطمئنا زمانی‌که با این غذاهای عجیب و غریب آشنا شوید دیگر به فکر ریسک کردن نمی‌افتید.
عجیب ترین غذاهای جهان

هر کسی در ذهن خود فهرستی از کارهایی را می‌پرورد که آرزو دارد قبل از فرا رسیدن زمان مرگ، حداقل یکبار آن‌ها را تجربه کند. اما آیا تا به حال درباره چشیدن طعم غذاهای عجیب هم فکر کرده‌اید؟ غذاهایی که بعضی عجیب، جالب و یا چندش‌آور هستند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی عجیب ترین غذاهای جهان می‌پردازیم. همراه ما باشید.

اختاپوس زنده در کره

برای تهیه این غذا ابتدا اختاپوس را به صورت زنده به چند قسمت تقسیم کرده، روی آن روغن کنجد می‌ریزند و بلافاصله برای خوردن به روی میز می‌آورند. از آن جایی که این غذا هنوز زنده است خوردن آن بسیار خطرناک است زیرا احتمال دارد به دیواره گلو بچسبد و باعث خفگی شود.

عجیب ترین غذاهای جهان

سوسیس خونی یا پودینگ سیاه در بریتانیا، ایرلند و سوئد

این غذا را می‌توان به صورت سرد هم خورد چرا که قبلا در طی فرایند تولید، پخته شده است. اکثرا یا آن را سرخ می‌کنند یا کباب. سوسیس خونی ترکیبی از خون خوک، شوربا و پیاز است و علی رغم طعم تند آن برای وعده صبحانه مصرف می‌شود.

عجیب ترین غذاهای جهان

شیوکارا در ژاپن

این غذا مخلوطی از موجودات دریایی است. در واقع ترکیبی است از امحاء و احشاء موجودات دریایی به صورت خام به اضافه ۱۰ درصد نمک و ۳۰ درصد برنج مالت. در نهایت نیز یک ماه به آن فرصت می‌دهند تا تخمیر شود. نتیجه کار هم مزه بسیار تندی است که هر کسی تحمل خوردن این غذا را ندارد.

قهوه عاج سیاه در تایلند

برای تهیه این قهوه ابتدا فیل، گوشت اطراف یک میوه را می‌خورد. فیل بیشتر پروتئین موجود در دانه را هضم و دانه را از سیستم گوارش خود دفع می‌کند. این دانه‌ها از مدفوع فیل بازیابی و فرآوری می‌شود. این قهوه گران‌ترین قهوه دنیاست و هر کیلوی آن ۱۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

بال کوسه در چین

از چند صد سال پیش، از زمان سلسله پادشاهی مینگ تاکنون، این سوپ محبوب مردم چین بوده است و به قولی برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است.

این غذا، غذایی است لوکس و از این رو معمولا در مجالس عروسی آماده سرو می‌شود. پخت این غذا نشان دهنده ثروت، قدرت، شان اجتماعی و افتخار هر سرآشپزی است.

عجیب ترین غذاهای جهان

بوندوگی (کرم ابریشم ) در کره

بخار پز و آب‌پز آن ، جزو غذاهای خیابانی محبوب در کره است. در واقع این غذا جزو عجیب‌ترین غذاهای جهان است که در طی جنگ کره و دوران قحطی آن زمان بسیار محبوب شد. طعم آن مثل پوست مرطوب درخت است و سرخ‌کرده آن مزه چوب سوخته می‌دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب جهان چگونه پایان می‌یابد؟ را بخوانید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۶:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…