مهم‌ترین آیتم‌های موثر در خوش استایلی بانوان

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یک‌سری از آیتم‌ها وجودشان در فصل تابستان برای استایل ما ضروری است. برای اینکه استایلی راحت و خنک را در تابستان تجربه کنید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.
آیتم‌­های لازم برای تابستان

داشتن این هشت آیتم تابستانی در کمد لباستان به شما کمک می­‌کند راحت‌­تر با گرمای این فصل کنار بیایید. در همه‌ این آیتم‌ها فاکتور اصلی و مشترک، الیاف طبیعی و پنبه‌ای است. در فصل تابستان ما به پارچه‌هایی نیاز داریم که با شسته شدن متعدد، رنگشان را از دست ندهند و تار و پود آن‌ها ضعیف نشوند. در ادامه آیتم‌­های لازم برای تابستان را باهم مرور می‌کنیم. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

سرهمی

یکی از آیتم‌های دوست داشتنی تابستانی که استایل را کشیده‌تر نشان می‌دهد، سرهمی‌‌ها یا همان اورال تابستانی است. اغلب سرهمی‌های مناسب این فصل، از جنس نخ هستند. برای فصل تابستان بهتر است سرهمی‌ها بدون آستین یا حداقل آستین کوتاه باشند.

ترند اورال‌های امسال با شلوارهای گشاد و کوتاه همراه است که به راحتی می‌توانیم هم با صندل هم با کتانی‌های مناسب این فصل، بپوشیم. این آیتم را می‌توانیم با مانتو‌های نخی و شال ست کنیم و استایل خیابانی منحصر به فردی داشته باشیم.

دامن بهترین انتخاب تابستانی

شال نخی گلدار

با پوشیدن دامن می‌­توانید ظاهری شیک و متفاوت داشته باشید. یکی از مناسب‌ترین انواع دامن برای فصول گرم سال، دامن‌های میدی با جنس نازک هستند. دامن‌های میدی گشاد با کفش­‌های کتانی، استایل جذابی را برای شما رقم می‌­زند.

صندل

صندل دخترانه تابستانی

یکی از آیتم‌­های لازم برای تابستان استفاده کردن از صندل است. صندل­‌های تابستانی که برخی از آن‌ها تخت و برخی با لژهای یک‌سره هستند.
قسمت جذاب این آیتم تنوع بی‌نظیرش در طرح و رنگ است که انتخاب را برای همه‌ سلیقه‌ها آسان می­‌کند.

شال نخی

شال­‌های نخی یا روسری‌هایی که جنس آن‌ها از نخ است، انتخاب مناسبی برای گرما هستند. حریر نازک و سبک یکی دیگر از جنسٰ‌هایی است که برای فصل گرما مناسب است. اگر این جنس را با جنس نخی مقایسه کنیم از لحاظ قیمتی مقداری گران‌تر بوده و سر خوردن آن نسبت به نخی بیشتر است. برای فصل‌های گرم سال از روسری‌های قواره بزرگ استفاده نکنید، زیرا ممکن است بیش از حد گرمتان شود.

مانتو نخی

مانتو نخی

روی آوردن به الیاف نخی و پنبه‌ای و دوری از جنس‌هایی که دارای درصد زیادی الیاف مصنوعی هستند، نکته مهمی در انتخاب جنس مانتوی تابستانی شما است. به این ترتیب بهترین گزینه مانتو وال‌ و لنین می‌باشد که تمام پارامترهای یک پارچه تابستانی مناسب برای مانتو را دارند. از طرفی انتخاب رنگ‌های روشن برای مانتوهای تابستانی اصل دیگری است که باید مد نظر گرفت.

شلوار

در نظر گرفتن پارامترهای تابستانی کمک می‌­کند بهترین انتخاب را برای این فصل گرم داشته باشید. فاکتورهایی که در آیتم‌های دیگر مد نظر ما نیز هست. خوشبختانه ترند مام استایل در شلوارهایی با الیاف طبیعی نیز رسوخ کرده و شلوار مناسبی برای پوشیدن در تابستان است. شلوار‌های فاق بلند و یک‌سره گشاد که به انتخاب شما قدش کوتاه یا بلند است می­‌تواند انتخاب بعدی ما باشد.
دامن شلواری‌های مدرن امسال به همراه صندل و دمپایی‌های تابستانی نیز می­‌تواند استایل کژوال را برای شما به ارمغان آورد.

تاپ و تیشرت

دو فاکتور مهم برای انتخاب تاپ و تیشرت در فصل تابستان الیاف پنبه‌ای و رنگ روشن و تابستانی است. با تنوع طرح و رنگی که تیشرت‌ها دارند، به راحتی می‌­توانند رنگ و لعاب تابستانی، به استایل شما بدهند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۲۰ مدل جذاب پیراهن نخی تابستانی را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۶:۲۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در ۴:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…