رازهایی برای آراستگی بیشتر خانم‌های خوش‌تیپ

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
همه‌ ما دوست داریم خوش‌تیپ باشیم. نکته‌ای که وجود دارد این است که خانم‌ها و آقایان باید نکات مختلفی را رعایت کنند تا خوش‌تیپ به نظر بیایند.
راز خانم‌های شیک پوش

خوش‌تیپی و خوش‌پوش بودن کار خیلی سختی نیست، فقط باید اصول آن را بدانید. برای اینکه خوش‌تیپ به نظر برسید، حتی از کوچک‌ترین نکات در ظاهرتان هم نباید غافل شوید و باید همیشه مرتب و آراسته باشید. اگر شما هم می‌خواهید راز خانم‌های شیک پوش را بدانید، با ما در مجله دلتا همراه باشید.

۱. ابروها و صورت‌تان را اصلاح کنید

اگر موهای زائد صورت‌تان را به طور مرتب اصلاح نکنید، در نظر دیگران یک خانم نامرتب جلوه می‌کنید. حتی اگر نمی‌خواهید آرایش کنید، حتما همیشه ابرو و صورت‌تان را اصلاح کنید.

۲. تمیز باشید

همیشه تمیز باشید. هر زمان که عرق کردید، دوش بگیرید، از دئودرانت (ضدعرق) استفاده کنید. موهایتان را هر یک روز در میان بشویید. دست‌کم روزی دو بار مسواک بزنید.

۳. خوش‌بو باشید

یکی دیگر از اصول مهم برای آراستگی خانم‌ها، خوش‌بو بودن است‌. اگر می‌خواهید دیگران تصویر خاصی از شما در ذهن‌شان داشته باشند، باید بوی خوبی بدهید.

۴. مرتب باشید

نکته‌ دیگری که در شیک‌پوشی خانم‌ها نقش زیادی دارد، مرتب بودن است. بنابراین قبل از اینکه بیرون بروید، موهایتان را شانه بزنید و ترجیحا موهایتان را ببافید تا زیر روسری نامرتب نشوند.

۵. به نحوه‌ ایستادن، نشستن و راه رفتن‌ خود دقت کنید

زنان شیک پوش

ایستادن و نشستن صحیح، یکی از ویژگی‌های خانم‌های خوش‌تیپ است. اگر می‌خواهید لاغرتر و خوش‌اندام‌تر به نظر بیایید، باید صاف بایستید و هیچوقت قوز نکنید. همیشه با قدم‌های محکم راه بروید.

۶. بیش از حد آرایش نکنید

بیش از حد آرایش نکنید

یک خانم خوش‌پوش، زیبایی طبیعی چهره‌ خود را با آرایش‌ زیاد از بین نمی‌برد و همیشه به اندازه آرایش می‌کند.

۷. موهایتان را صاف کنید

شیک‌پوشی خانم‌ها در گرو داشتن موهای صاف و زیبا است. مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند موهای ابریشمی شما را به بهترین نحو نشان دهد.

۸. به ناخن‌هایتان توجه کنید

مانیکور

سعی کنید ناخن‌های خود را همیشه مرتب نگه دارید و آن‌ها را مانیکور کنید. با توجه به لباسی که پوشیدید، رنگ لاک‌ خود را انتخاب کنید.

۹. کفش‌تان تمیز و براق باشد

کفش‌ها بخش مهمی از استایل شما هستند، چون معمولا اولین چیزی که دیگران در ملاقات با شما به آن توجه می‌کنند، کفش‌ها هستند. پس کفش‌های خوب و مناسبی را انتخاب کنید و همیشه سعی کنید کفش‌هایتان تمیز و براق باشند.

۱۲. با توجه به فرم بدن‌تان لباس بپوشید

راز خانم‌های شیک پوش این است که قبل از انتخاب لباس، ابتدا فرم اندام‌ خود را در نظر می‌گیرند. اگر مثلأ مانتوی بلند مد شده است و می‌دانید که این سبک مانتو به شما نمی‌آید، دور آن را خط بکشید و بیخیال آن شوید. مانتویی را انتخاب کنید که به فرم اندام‌ شما بیشتر می‌آید.

۱۳. رنگ لباس‌تان را متناسب با فرم بدن‌تان انتخاب کنید

رنگ لباس‌ خود را با توجه به اندام‌تان انتخاب کنید. مثلا اگر درشت اندام هستید و می‌خواهید لاغر به نظر برسید، بهتر است از رنگ‌های تیره استفاده کنید. سعی کنید لباس‌هایتان را ست کنید و رنگ‌های مرتبط با یکدیگر را بپوشید‌.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۱۰ رازی که دیگران را جذب ظاهر شما می‌کند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ تیر ۱۴۰۰ در ۱:۴۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

    عالی و کامل

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…