پیراهن‌های ساحلی برای یک سفر تابستانه هیجان‌انگیز

۱۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فصل تابستان، برای سفرهای ساحلی و گشت و گذار در طبیعت، یک فصل خاطره‌انگیز خواهد بود. در این میان یکی از لباس‌هایی که می‌تواند خاطره تابستان را به یک خاطره خوش تبدیل کند پیراهن ساحلی زنانه است.
مدل پیراهن ساحلی

رفتن به کنار دریا یکی از سفرهای لذت‌بخش در فصل تابستان است. پوشیدن لباس‌های زیبا و رنگی، خاطره سفر را به یادماندنی‌تر می‌کند. خوشبختانه طراحان مد و لباس، به طراحی این مدل لباس توجه خاصی دارند. بیشتر طرح‌های این مدل لباس زنانه از طبیعت و میوه‌های تابستانی الهام گرفته‌اند. شما می‌توانید مدل پیراهن ساحلی زنانه خود را با توجه به سلیقه منحصر به‌فردتان انتخاب کنید. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

  • پیراهن ساحلی نخی و کوتاه

پیراهن ساحلی نخی کوتاه، یکی از مدل‌های مناسب لباس زنانه برای مسافرت است. برای ترکیب لباس‌ها با یکدیگر، بهتر است از طیف رنگ‌های پاستلی یا رنگ‌های گرم و روشن استفاده کنید.
این مدل پیراهن ساحلی کوتاه زنانه را می‌توانید با صندل زنانه و کلاه حصیری ست کنید. اکسسوری اصلی مسافرت تابستانه عینک آفتابی است.

  • پیراهن ساحلی یقه قایقی

این روزها عکس فرمالیته عروسی، بسیار مرسوم و پرطرفدار شده است. معمولا در اکثر مواقع عروس و داماد‌ها ترجیح می‌دهند لباس ساده و کژوال به تن کنند. شما می‌توانید مدل پیراهن ساحلی حریر سفید با یقه قایقی را برای زیباتر شدن عکس‌هایتان تهیه کنید.

این مدل پیراهن ساحلی حریر یقه قایقی را می‌توانید با کفش کتانی زنانه سفید یا صندل زنانه ست کنید.

  • پیراهن ساحلی آستین کلوش

پیراهن ساحلی آستین کلوش یکی از ترندهای مدل لباس‌ زنانه در فصل تابستان است. این مدل لباس شباهت بسیاری به پیراهن‌های سنتی اسپانیایی دارد.
رنگ لباس‌های تابستانه تاثیر بسیاری در زیباتر شدن ظاهرتان دارد. پیراهن ساحلی آستین کلوش به همراه یک کفش تخت زنانه جذاب‌تر می‌شود. همچنین صندل چرم زنانه نیز انتخاب خوب و جذابی با این استایل زنانه تابستانه خواهد بود.

مدل پیراهن ساحلی بلند

  • پیراهن ساحلی بلند

پیراهن ساحلی بلند انتخاب مناسبی است که آن را با مانتوی زنانه به تن کنید. البته توصیه می‌کنیم مانتو نخی تهیه کنید تا هر دو لباس‌تان خنک باشد.
برای مثال پیراهن ساحلی و مانتو به همراه کفش ورزشی زنانه بسیار جذاب خواهد بود.

  • پیراهن ساحلی گل‌دار

مدل پیراهن گل‌دار همیشه طرفداران بسیاری دارد. اما در فصل بهار و تابستان به یکی از ترندهای اصلی مد و فشن لباس زنانه تبدیل می‌شود. اگر به پیراهن زنانه ساحلی طرح‌دار علاقه دارید، مدل گل‌دار بسیار خاص و جذاب است.
در واقع پیراهن ساحلی گل‌دار نه تنها استایل‌تان را متفاوت می‌کند، بلکه در روحیه‌تان نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت. ست کیف و صندل چرم به رنگ زرشکی و عسلی استایل‌تان را منحصر‌به‌‌فرد می‌کند.

  • پیراهن ساحلی سنتی

طرح پارچه سنتی بته جقه و هندی در بسیاری از طراحی‌های لباس زنانه تابستانه و بهاره به‌کار می‌رود که باعث متمایز شدن مدل لباس زنانه می‌شود.

مدل پیراهن ساحلی گلدار و نخی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چند مدل بستن روسری که شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در ۹:۱۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۹ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ مرداد ۱۴۰۰ در ۱:۱۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۷ تیر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ب٫ظ

  6. میرزا

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۳:۳۹ ب٫ظ

    چقدر دوست داشتم مطالب رو

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ

      سپاس از اینکه همدل و همراه مجله دلتا هستید. امیدوارم مطالب مجله براتون کاربردی و رشد دهنده باشه.

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۰۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۳۱ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…