هر جین گشادی ، شلوار جین بگی نیست

۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مدت‌هاست دوره‌ای که لباسی بطور کلی از مد می‌افتاد و پوشیدن آن عجیب به نظر می‌آمد، به سر رسیده است. دیزاینرها با طراحی‌های جالب و خاص هر بار پارامتر جذابی به لباس‌های قدیمی اضافه می‌کنند و در نتیجه روح تازه‌ای به آن می‌دمند.
شلوار جین بگی

یک شلوار جین بگی هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان خوش‌پوش یکی از گزینه‌های همیشگی است. روی جنبه‌های راحتی افراد در لباس تاکید دارد و تصور شما را به‌کلی درمورد لباس‌های گشاد تغییر می‌دهد. شاید این راحتی باعث شود کمی ست کردن آن سخت باشد. اما اگر بدانید چه چیزهایی را در کنار آن بکار بگیرید، در پایان، استایلی فوق‌العاده خواهید داشت. با مجله دلتا همراه باشید.

باورتان را راجع به جین بگی تغییر دهید، هر جین گشادی، شلوار جین بگی نیست. این شلوارها با مدل خودشان دوخته می‌شوند و فاکتورهای خاص خودشان را دارند.

چطور شلوار جین بگی را ست کنیم؟

این استایل، یکی از ترندهای امسال است، از دهه نود میلادی با دنیای مد همراه شده و به شما احساس راحتی و آرامش را هدیه می‌کند. حالا سوال این است چطور شلوار بگی را ست کنیم؟

می 1 هر جین گشادی ، شلوار جین بگی نیست

  • پیراهن سفید ساده:

یکی از ترکیب‌هایی که می‌توانید با جین بگی بسازید، استایلی است که اتفاقاً به سبک‌ دهه نود شباهت زیادی دارد. یک بلوز سفید آستین بلند، به همراه سوییشرت مشکی طرح‌دار (که بتوانید در مواقع نیاز، زیپ آن را باز بگذارید)، در کنار یک جفت نیم‌بوت مشکی و اکسسوری طلایی رنگ که می‌تواند ظاهری فوق‌العاده برای شما بسازد!

  • کت کوتاه:

کافی است تا شلوار بگی جین خود را با یک کت بلیزر و کفش چرمی همراه کنید تا ببینید چطور شلوار کاملاً اسپورت شما، ظاهری متفاوت به خود می‌گیرد. اگر از خودتان می‌پرسید که چه مانتویی مناسب‌تر است، باید بگویم بهتر است حتماً مانتوهای کتی را با جین بگی امتحان کنید.

  • ژاکت آستین بلند:

یکی از ترکیب‌های عالی با شلوار جین بگی، استفاده از یک ژاکت آستین‌بلند به همراه یک جفت کفش اسپورت مثل آل‌استار است. برای زیباتر شدن این ست، یک گردنبند طلایی رنگ می‌تواند گزینۀ خوبی باشد.

می 4 هر جین گشادی ، شلوار جین بگی نیست

  • پیراهن اور سایز:

یکی از ترندهای امسال برای آقایان و خانم‌ها، ترکیب شلوار بگی به همراه پیراهنی اورسایز است که به حالت نامرتب روی شلوار قرار گرفته باشد. برای تکمیل این استایل، یک جفت کفش پاشنه‌بلند دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید!

کفش مناسب شلوار جین بگی

شلوارهای بگی و گشاد را می‌توانید بسته به استایلتان با کفش‌های مختلفی همراه کنید؛ مثلاً از کفش‌های اسپرت و اسنیکرز گرفته تا کفش‌های چرمی و پاشنه‌دار.

پیشنهاد مطالعه: موی لخت می‌خواهید این کارها را انجام دهید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۳۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۱۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۲۶ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ خرداد ۱۴۰۰ در ۰:۳۰ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۸ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۶ خرداد ۱۴۰۰ در ۹:۲۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…