بعد از کرونا، سفر کردن چه تغییراتی می‌کند؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
مقیاس جهانی و سرسام‌آور پاندمی کرونا ویروس، آن را به طور خاص به عنوان یک بیماری ویرانگر معرفی کرده ‌است. صنعت سفر و گردشگری پس از کرونا، بار دیگر باید جانی دوباره بگیرد و به ترمیم آثار خستگی ناشی از کرونا کمک کند و خود نیز بازسازی شود.
سفر بعد از کرونا

کارشناسان اعتقاد دارند این امر شدنی است. مردم هنوز مایل به رفتن به مکان‌های مختلف هستند و تغییری نکرده‌اند. تنها تفاوت این است که در مورد کاری که انجام می‌دهند، بسیار محتاط‌تر شده‌اند. ما را در مجله دلتا همراهی کنید تا ببینیم سفر بعد از کرونا چگونه خواهد بود.

سفر بعد از کرونا

از تغییرات سفر بعد از کرونا این است که مردم باید متقاعد شوند که سفری امن در پیش دارند. علاوه بر این باید شاهد تغییرات واقعی و فیزیکی باشند تا سفر امن را باور کنند. در حال حاضر، ما نمی‌دانیم که این بیماری همه‌گیر چه موقع و چگونه تمام خواهد شد. اما تحلیلگران می‌گویند که با بهبود بحران بهداشت عمومی، کم کم سفرها شروع می‌شوند. با این اتفاق، قیمت‌ها نیز کاهش می‌یابد. در اینجا چند مورد از مواردی که احتمالا رخ خواهند داد را برایتان خواهیم گفت!

سفر بعد از کرونا چگونه خواهد بود؟

بعد از کرونا ویروس، سفر چه تغییراتی خواهد کرد و چگونه خواهد بود؟

سفرهای دریایی بسیار ارزان خواهد شد

بعضی از مسافران با سفرهای دریایی راحت هستند. آن‌ها قیمت‌های بسیار پایینی را از طریق خدمات راه‌اندازی مجدد خطوط دریایی تجربه خواهند کرد. این کاهش قیمت برای بقای حمل و نقل دریایی ضروری است. برخی کارشناسان نیز برای کشتی‌های در حال ساخت، پیشنهاد می‌دهند پیکربندی جدیدی را در نظر بگیرند. همچنین آن‌ها می‌گویند بهتر است سرویس دهی بوفه از کشتی‌ها حذف شود.

تحولات سفر بعد از کرونا

به نظافت توجه بیشتری خواهد شد

از تغییرات سفر بعد از کرونا این است که باید نحوه نظارت و تمیز کردن محیطی که گردشگران با آن تعامل دارند، تغییر کند. این اتفاق باید انجام شود تا مسافران با خیالی آسوده‌تر به سفر بپردازند. حتی باید معیارهای قابل مشاهده برای این موضوع در نظر گرفته شود. در کنار این‌ها احتمالا ضد عفونی‌کننده‌ ها در همه جا یافت شوند. سطوح سخت نیز باید به طور مرتب ضدعفونی شوند.

نرخ هتل‌ها کاهش خواهد یافت

از تغییرات سفر بعد از کرونا این است که احتمالا نرخ هتل‌ها، کاهشی ۳۰ درصدی پیدا خواهد کرد. این موضوع منجر به فروپاشی صنعت هتلداری نخواهد شد. اطمینان و نظارت بر تمیزی هتل‌ها بیشتر است. مسافران ممکن است در هتل‌ها احساس امنیت بیشتری نسبت به سایر مراکز اقامتی داشته باشند. این اتفاق، به حوزه اجاره خانه‌های مبله صدمه خواهد زد.​​​​​​

تغییرات سفر بعد از کرونا

قیمت بلیت هواپیما کاهش خواهد یافت و صندلی‌های خالی افزایش خواهند یافت

​​​​​​​​اگر تعداد صندلی‌های خالی هواپیما بیشتر باشد، مردم راحت‌تر با آن سفر خواهند کرد. مثلا اگر شرکت‌های هواپیمایی، برخی خدمات مواد غذایی و آشامیدنی خود را حذف کنند، می‌توانند صندلی‌های خالی بیشتری را در میان ردیف‌ها تخصیص دهند. ابتدا سفر تجاری شروع خواهد شد. سپس سفر داخلی و درنهایت سفرهای خارجی تفریحی و با مسافت بیشتر بازخواهند گشت.​​​​​​​​

سفر بعد از کرونا چه تغییری خواهد کرد؟

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با جاذبه‌های جهانگردی، نقطه شروع پرواز اینجاست! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۰۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…