مدل های دکوراسیون زمستانی

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
هرچه نور طبیعی در خانه زمستانی شما بیشتر باشد، زمستان گرم تری خواهید داشت و جسم‎تان سالم تر خواهد ماند.
5 مدل دکوراسیون زمستانی

مدل های دکوراسیون زمستانی می‎توانند زمستانی جذاب برای شما رقم بزنند و احساس شما را نسبت به زندگی بهتر کنند. به گزارش اختصاصی  مجله دلتا ، این مدل‎ها ضمن سادگی، بسیار ارزان هم هستند. با این ایده‎ها مدل های دکوراسیون زمستانی مدرن و دوست‎داشتنی خواهید داشت. با یک دکوراسیون لوکس زمستانی، می‎توانید یک خانه فانتزی را در خانه کوچک خود تجربه کنید.

مدل های دکوراسیون زمستانی

۱.عطرهای زمستانی را به خانه ببرید.

با مدل های دکوراسیون زمستانی، عطر و احساس گرما را در سراسر خانه پراکنده کنید. عطری که بوی باران بدهد. بوی چوب داشته باشد. دودی و ادویه‎ای باشد. بوی چوب‎هایی که در آتش جرقه می‎زنند را تداعی کند. از عود و شمع‎های معطر هم می‎توانید استفاده کنید. البته برای عطر زمستانی شخصی خود باید عطرهای تند و ادویه‎ای و عطری که بوی شیرکاکائوی داغ بدهد، انتخاب کنید.

نور مناسب خانه

۲. نور مناسب برای خانه خود انتخاب کنید.

در پادشاه فصل‎ها، پاییز، و پس از آن در زمستان، روزها کوتاه می‎شوند و نور خانه‎ها محدودتر.حتی بسیاری از مردم به سبب همین کم شدن نور روزانه دچار افسردگی می‎شوند. برای جبران کمبود نور، استفاده از نورهای مصنوعی مثل انواع لامپ، انتخابی درست است. بهتر است نورهای زمستانی انتخاب کنید. به‎طور مثال، از نورهای زرد رنگ استفاده کنید، و نورهای سفید را کنار بگذارید، چون برای دلگیری صبح و عصر هوای سرد مناسب نیستند.

رنگ زمستانی

۳. از رنگ های شاد در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید.

رنگ شاد حس گرما را در هوای سرد زمستانی به شما هدیه می‎کند. استفاده از دکوراسیون شاد و بانشاط، حال‎تان را بهتر می‎کند. به‎طور مثال، پرده‎ها و کوسن های مبلمان را از رنگ‌های گرم نارنجی تیره، صورتی و بنفش، زرد خردلی و قرمز یاقوتی انتخاب کنید. از رنگ سرخابی نیز می‎توانید برای جایگزین کردن نور آبی و سرد زمستان استفاده کنید.

کف‌پوش

۴. از کف‎پوش استفاده کنید.

اگر خانه شما کف‌پوش دارد، لازم است بخشی از آن‌ را در زمستان بپوشانید. کاری به جنس کف‌پوش نداریم، مهم این است که بخشی از آن که نسبت به دیگر جاهای خانه پررفت‌وآمدتر است، با یک قالیچه کوچک یا موکت یا پارچه رنگی یا فرش، بپوشانید. می‎توانید یک پتوی زیبا و خوش رنگ نیز روی کاناپه بیندازید.

آینه آویزان

۵. استفاده از آینه آویزان

هرچه نور طبیعی در خانه زمستانی شما بیشتر باشد، زمستان گرم‎تری خواهید داشت و جسم‎تان سالم تر خواهد ماند. اگر آینه‎ای به دیوار بکوبید یا آن را از سقف آویزان کنید، نور طبیعی خانه خود را چندبرابر کرده‎اید. اگر آینه قاب زیبایی هم داشته باشد، چه بهتر!

برای خواندن مطالب بیشتر در مورد دکوراسیون منزل ایرانی، زیباترین دکوراسیون منزل، معماری و دکوراسیون و دکوراسیون، از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…