۶ روش جذاب برای پوشیدن دامن بلند!

۷
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چارچوب‌ها را کنار بگذارید و یکی از جذاب‌ترین استایل‌های این فصل که دامن میدی توری است را بپوشید.
ست کردن دامن بلند 6 روش جذاب برای پوشیدن دامن بلند!

دامن‌های میدی (دامنی پایین‌تر از زانو) یک گزینه زیبا و شیک برای پوشیدن در هر مناسبتی است. با این دامن‌های جذاب، لباس پوشیدن و شیک به نظر آمدن در هر فصلی از سال کار ساده‌ای است. اگر به دنبال ایده‌هایی برای تجهیز کمد لباس‌ها می‌گردید، این شما و این هم چند ایده‌ خاص برای ست کردن دامن بلند! همراه مجله دلتا باشید.

ست کردن دامن بلند

  • ست هماهنگ

راحت‌ترین روش برای داشتن یک ظاهر ایده‌ال، استفاده از یک ست لباس هماهنگ است. این یک روش آسان برای حاضر شدن در هر مناسبتی است و نیازی نیست که گزینه‌های مختلف را تک به تک انتخاب کنید. برای ست کردن لباس‌ها با هم از پارچه یکسان یا از الگو و رنگ یکسان استفاده کنید. همچنین از رنگ‌های روشن مانند زرد یا سبز نعنایی استفاده کنید و برای تکمیل استایل زنانه آن را با یک تاپ و تیشرت سفید همراه کنید.

  • چرم بر روی چرم

ترجیح شما یک ژاکت دوچرخه‌سواری است یا یک کاپشن چرمی؟ استفاده از چرم، ظاهری خاص و جذاب به شما خواهد داد. برای ژاکت و دامن بلند از چرم یکسان استفاده کنید. اگر به دنبال ظاهری چشمگیر هستید، رنگ مشکی و کاراملی را با هم امتحان کنید.

  • بلوز و دامن میدی توری

بلوز و دامن بلند توری، ترکیبی برای فصل‌های معتدل است که با هر مدل اندامی سازگاری دارد. دامنی را انتخاب کنید که قسمت پایین آن توری باشد و با یک بلوز ضخیم آن را تکمیل کنید. به این ترتیب، نیمه‌ی بالایی و نیمه‌ی پایینی ظاهر، با هم متعادل می‌شود. می‌توانید بلوز و دامن یک رنگ انتخاب کنید و یا آن‌ها را از دو رنگ در یک خانواده رنگی که با هم همخوانی داشته باشند، انتخاب کنید.

کیف کمری همراه با بلوز و دامن میدی باعث می‌شود که اندام در ناحیه کمر جمع شود. این ظاهر کاربردی و فارغ از زمان، هم برای گذراندن یک شب خارج از شهر و هم برای حضور در هفته مد مناسب است.

  • دامن میدی با بلوز گشاد

استفاده از بلوز گشاد یک راه آسان برای تکمیل استایل با دامن میدی است. این ظاهر راحت و فارغ از زمان، هم برای قرارهای دوستانه و هم مهمانی عصرگاهی مناسب است.

ست کردن دامن بلند بلوز

  • جوراب‌های ساق‌بلند طرحدار

جسور باشید و یک جفت جوراب ساق‌بلند طرحدار را امتحان کنید! این یک راه جالب برای داشتن ظاهری خاص است. این استایل را با دامن پلیسه میدی، تاپ تنگ و یک جفت کفش کتانی تکمیل کنید. در رابطه با ترکیب رنگ‌ها در این استایل دست‌ شما کاملا باز است!

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی این نکات را برای استایلی شیک؛ آویزه گوش کنید! را مطالعه کنید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۷ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۶ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۰۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۰ در ۰:۳۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۹:۵۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۷:۳۸ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۵:۰۷ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۵ فروردین ۱۴۰۰ در ۳:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…