جذاب‌تر از همیشه با تیشرت و شلوار مردانه!

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ست تیشرت و شلوار مردانه از مدل لباس ورزشی الهام گرفته شده است.
ست تیشرت و شلوار مردانه جذاب‌تر از همیشه با تیشرت و شلوار مردانه!

استایل اسپرت مردانه نه تنها ظاهری جذاب دارد، بلکه به صورت غیرمستقیم باعث افزایش اعتماد‌به‌نفس می‌شود. در این مطلب مجله دلتا سعی کردیم ۴ ست تیشرت و شلوار مردانه را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

ست تیشرت و شلوار مردانه

  • هم‌رنگ

یکی از پرفروش و پرطرفدارترین مدل به صورت هم‌رنگ و هم‌شکل است. این طراحی را برندهای معروف ورزشی همچون نایک و آدیداس ارائه داده‌اند. نکته قابل توجه این ست در انتخاب رنگ است که ظاهر شما را دگرگون و متفاوت می‌کند. به بیان دیگر رنگ‌ها می‌تواند استایل را از ورزشی به اسپرت یا استایل روزمره تغییر دهد.

  • اسلش

اگرچه شلوار اسلش مردانه به عنوان یک شلوار ورزشی طراحی شد، اما به مرور زمان جایگاه ویژه‌ای در استایل خیابانی یا روزمره مردانه به‌خصوص در سال‌های اخیر پیدا کرده است. قسمت پایین پاچه این مدل شلوار کشی است. این روزها ست شلوار اسلش مدل‌ جذابی محسوب می‌شود که به صورت لباس ورزشی و لباس روزمره مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، این ست به همراه کفش ورزشی مردانه بسیار جذاب و مدرن خواهد بود.

  • تیم فوتبال

بسیاری از آقایان علاقه بسیاری به پوشیدن لباسی بر اساس لباس تیم فوتبال محبوب خود دارند. این مدل لباس اسپرت را می‌توانید در استادیوم، باشگاه یا حتی هنگام تماشای مسابقه فوتبال تیم محبوب خود به تن کنید که در تمام دنیا نیز طرفدار دارد و هرگز تکراری و قدیمی نخواهد شد. برای مثال ست پرسپولیس یا استقلال از مدل‌های پرفروش لباس ورزشی در ایران محسوب می‌شود.

  • دو رنگ

این مدل ست ورزشی مناسب آقایانی است که علاقه‌ای به رنگ‌های یکنواخت یا استایل تک رنگ ندارند. برای مثال شلوار مشکی همراه با پیراهن اسپرت مردانه قرمز، سبز یا آبی از نمونه‌های پرفروش ست ورزشی دو رنگ محسوب می‌شود. می‌توانید این ست اسپرت مردانه را به صورت جدا تهیه کنید. با این حال توصیه می‌کنیم ظاهر تیشرت و شلوار یکسان باشد.

ست تیشرت و شلوار مردانه دو رنگ

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر مطلب “ٰبا شلوار کتان مردانه چه کفشی باید پوشید؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…