استایلی با جدیدترین شلوار ترند ۲۰۲۱

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرقی ندارد در خانه، محل کار یا هنگام قدم زدن باشید، شما زمان زیادی از روز شلوار به تن دارید. بنابراین انتخاب شلوار مناسب مهم است.
شلوار گشاد

انواع مدل شلوار گشاد و شلوار دمپا یکی از انتخاب‌های جذاب در استایل خانم‌ها است. در انتخاب شلوار معمولا به زیبایی و راحتی توجه می‌شود. در این سال‌ها، طراحان مد و لباس برای شلوارها اهمیت زیادی قائل شدند و خوشبختانه با توجه به تنوع شلوارها، شما دست بازی در انتخاب استایل خود دارید. با مجله دلتا همراه باشید.

شلوار گشاد را با چه لباسی بپوشیم؟

تنوع در شلوارهای دمپا گشاد به عنوان ترند سال ۲۰۲۱ به‌قدری زیاد است که انتخاب را سخت و جذاب می‌کند. نکته جذابی که در مورد استفاده از شلوار گشاد وجود دارد، ست کردنش با تاپ کوتاه زنانه و تیشرت‌های ساده است. می‌توانید برای استایل کژوال و دخترانه در پاییز و زمستان، کاپشن را به استایل‌ خود اضافه کنید تا با شلوار پاچه گشاد و اسپرت دخترانه ترکیب زیبایی را بسازید. یا زیپ کاپشن را باز بگذارید تا تیشرت ساده‌ای که زیر کاپشن پوشیدید استایل خاص شما را تکمیل کند.

کمربند یار جدانشدنی شلوارپاچه گشاد

کمربند، اکسسوری مهم شلوارهای دمپا است که می‌توانید با انتخاب مدل مناسب آن جلوه‌ای تازه به استایل خود ببخشید. کمربند خود را در یک هارمونی رنگی با شلوار دمپا گشاد انتخاب کنید.

شلوار رنگ سال ۲۰۲۱

یکی از پرطرفدارترین استایل‌هایی که افراد خوش‌پوش انتخاب می‌کنند، ترکیب شلوارپاچه گشاد طوسی رنگ است با پیراهن دکمه‌دار  زرد که می‌توانید اکسسوری‌های جذابی به این استایل اضافه کنید.

شلوار تمام فصول

در پاییز و زمستان، شلوار دمپا گشاد زمستانه، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما باشد تا استایل خاصی را داشته باشید. همیشه می‌توانید این مدل شلوارها را با بافت و پلیورهای جذاب زمستانه و پاییزه بپوشید.

شلوار گشاد رنگی

شلوار دمپا را با کت بپوشید

کت‌های زنانه با شلوارهای پاچه گشاد ترکیب‌های جذابی را می‌سازند. این استایل را برای استایل کاری خود می‌توانید انتخاب کنید و البته کیف دستی، ساعت و عینک زنانه هم اکسسوری‌های جذابی برای اضافه شدن به این استایل است.

جین دمپا گشاد

جین دمپا گشاد در سال‌های گذشته طرفداران زیادی داشته و بخش مهمی از استایل کژوال خانوم‌ها نیز به شمار می‌رود.

شلوار گشاد جین

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر، مطلب “آیتم هایی برای خانم ها که از مد نمی‌افتند” را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. سوسن

    ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۴۹ ب٫ظ

    این تیپ های جذاب برای خارج از ایران مناسب است در داخل ایران ما هیچ ما نگاه

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۳:۴۵ ب٫ظ

      از اینکه همراه ما هستید سپاس گزاریم.

      پاسخ

  2. Fatemeh

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۰۷ ب٫ظ

    مطلب‌ خوبی‌ بود این‌ روز‌ها‌ خیلی‌ مد‌ هست‌ مخصوصا‌ در‌ کره

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…