ژاکت بافتنی را متفاوت بپوشید!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
ژاکت بافتنی همیشه مد روز است و تنها چیزی که در مورد آن تغییر می‌کند جزئیات و رنگ و طرح آن است.
ژاکت بافتنی زنانه

لازم نیست نگران دمده بودن و قدیمی شدن ژاکت بافتنی باشید. هر زمان که بخواهید متناسب با فصل و موقعیت می‌توانید از ژاکت‌های بافتنی استفاده کنید. چیزی که اهمیت دارد استایل این لباس است. در این مطلب مجله دلتا به ویژگی‌های ژاکت بافتنی زنانه خواهیم پرداخت و سه روش جالب و متفاوت برای استایل این لباس پرکاربرد بیان خواهیم کرد.

ژاکت بافتنی زنانه

  • بلوز یقه اسکی، شلوار جین

ترکیب ژاکت بافتنی با بلوز یقه اسکی و شلوار جین بهترین گزینه برای استایل ساده، مد روز و تطبیق‌پذیر است. یک جفت کفش کتانی، روسری یا شال ساده به همراه کیف دوشی کلاسیک، ترکیب جذابی است. این ترکیب برای روزهای بهار و پاییز بهترین گزینه است، اما حتما به جنس ژاکت بافتنی زنانه و بلوز یقه اسکی خود توجه کنید چون جنس‌های پلاستیکی روی هم الکتریسیته ساکن به وجود می‌آورند و راحتی و شیک پوشی را مختل می‌کند.

ژاکت بافتنی زنانه جین

  • بارانی، شلوار رسمی

لباس‌های بافتنی را در هر موقعیتی می‌توان استفاده کرد اما یک کاربرد مهم این لباس‌ها می‌تواند موقعیت‌های رسمی باشد. اگر نمی‌توانید در روزهای خنک از لباس‌های ضخیم و حجیم استفاده کنید کافی است یک ژاکت ظریف بافتنی را زیر لباس‌های رسمی خود بپوشید. روی این ژاکت یک مانتو یا بارانی کلاسیک به تن کنید و با شلوار رسمی، کفش رسمی استایل خود را کامل کنید. اکسسوری‌های مناسب برای کامل‌تر کردن این ترکیب، یک جفت کفش پاشنه بلند رسمی است. کیف رسمی با شال یا روسری ساده به استایل وقار و جذابیت می‌بخشد.

  • ژیله، دامن

همان‌طور که گفتیم لباس‌های بافتنی تطبیق پذیری بالایی دارند یعنی هم با لباس‌های راحت و روزمره و هم با لباس‌های نسبتا رسمی قابل پوشیدن است. ژاکت بافتنی را روی پیراهن گلدار یا همراه دامن زنانه طرح‌دار بپوشید و روی آن ژیله به تن کنید. نکته مهم و کلیدی در مورد این ترکیب، کمربند است. اکسسوری‌ها را فراموش نکنید، یک جفت بوت ساق کوتاه، جواهرات ساده و یک شال رنگی زیبا می‌تواند به زیباتر شدن این استایل کمک کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی چگونه با شلوار مردانه رنگی خوش تیپ باشیم را مطالعه کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ در ۶:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…