شلوار جین زنانه را با چه چیزهایی بپوشیم؟

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
وقتی پای ست کردن لباس با شلوار جین وسط می‌آید، یک کت تک زنانه شیک و خاص تهیه کنید و آن را برای روزهایی بگذارید که می‌خواهید با شلوار جین‌ استایل تازه‌ای بسازید.
شلوار جین زنانه

شلوار جین زنانه یکی از لباس‌های ضروری و اولیه‌ است. بعید است خانمی پیدا شود که شلوار جین نداشته باشد. در همین راستا و برای هر چه خوشتیپ‌تر شدن، این مطلب مجله اینترنتی دلتا به شما خواهد گفت شلوار جین را با چه لباس‌هایی بپوشید تا شیک و جذاب شوید.

جین زنانه با استایل نیمه رسمی

از لباس‌هایی که امکان می‌دهد با شلوار جین‌ یک استایل زنانه نیمه رسمی بسازید، شومیز زنانه است. برای این کار باید چند نکته را رعایت کنید:

  • بهتر است جین زنانه‌ای را انتخاب کنید که فاق بلند است.
  • تمام شومیز را روی شلوار نیندازید. یا آن را به طور کامل داخل شلوار بگذارید یا تنها جلویش را.

از چرم غافل نشوید

یکی از شیک‌ترین استایل‌ها با شلوار جین زنانه، اضافه کردن کت تک چرم است. کافی است یک تاپ زیبا بپوشید و روی آن را با کت چرم بپوشانید. تکمیل کننده‌ این استایل، یک جفت نیم بوت شیک است.

اکسسوری‌ برای جین زنانه

با اکسسوری‌ها و زیورآلاتی که دارید بازی کنید و آن‌ها را به استایل‌ اضافه یا کم کنید. کمربند زیبا، کیف دستی زنانه خاص و حتی دستبند و النگوی شیک می‌تواند زیبایی بیشتری به استایل بدهد.

شلوار جین زنانه اکسسوری

وقتی زمستان آمد

جین سرمه‌ای سیر انتخاب خوبی برای این فصل است. به این شلوار، پلیورهای کمی آزاد را اضافه کنید که رنگ‌های شاد و گرم دارد. استفاده از نارنجی و قرمز برای پلیور کاملا مناسب و جذاب است. اگر از جین روشن استفاده می‌کنید، در روزهای آفتابی و به همراه پلیورهای روشن نتیجه‌ بهتری به دنبال دارد.

شلوار جین زنانه با چه کفشی؟

یکی از سوال‌هایی که ممکن است پیش بیاید، شلوار جین زنانه را با کدام کفش‌ها بپوشید تا خوشتیپ‌تر شد؟

  • کفش پاشنه بلند: در ابتدای متن گفتیم که به همراه جین زنانه، از شومیز استفاده کنید. برای تکمیل کردن این استایل و استایل‌های مشابه، از کفش پاشنه بلند کمک بگیرید.
  • نیم بوت زنانه: اگر نیم بوت بهاره دارید می‌توانید آن را به استایلی اضافه کنید که شلوار جین و بلوز زنانه را در کنار هم قرار داده است. در زمستان هم که تکلیف مشخص است: آن را با شلوار جین و پلیور بپوشید.
  • اسنیکرز: داشتن یک جفت اسنیکرز سفید، مثل استن اسمیت، آدیداس یا اسنیکرز مشکی با بندهای سفید یا حتی کفشی تمام مشکی، سه گزینه‌ مناسب است که با انواع رنگ‌های جین زنانه ست می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه مطلب «هر روز یک کت بپوشید؛ اما تکراری نشوید!» بخش مد و فشن دلتا را دنبال کنید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۸ دی ۱۳۹۹ در ۰:۲۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۷:۱۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ دی ۱۳۹۹ در ۴:۴۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…