زرد را با چه رنگ لباسی ست کنیم؟

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
افرادی که اعتمادبه نفس بالایی دارند، بیشتر از سایرین جسارت استفاده از این رنگ را در استایل خود دارند.
زرد را با چه لباسی ست کنیم

رنگ زرد، یکی از شادترین رنگ‌های دنیاست و افراد زیادی به استفاده از آن علاقه دارند؛ البته برخی نیز از قضاوت‌هایی که با پوشیدن رنگ زرد درموردشان می‌شود، واهمه دارند و به‌همین دلیل کمتر به استفاده از رنگ زرد روی می‌آورند؛ درصورتی‌که اگر انتخاب‌های درستی داشته باشید، می‌توانید با توجه به موقعیت، سن‌وسال و سایر عواملی که برای‌تان مهم است، استایلی مناسب و موجه و درعین‌حال شاد و زیبا بسازید. زرد را با چه لباسی ست کنیم در این مطلب مجله دلتا بخوانید.

چه رنگ زردی انتخاب کنیم؟

رنگ زرد، طیفی بسیار وسیع دارد و از زرد روشن گرفته تا زرد لیمویی، طلایی، کرم، زرد تیره و… در زیرمجموعه رنگ زرد قرار می‌گیرند. در علم روانشناسی، رنگ زرد روشن، نماد روشنی، طراوت و شادی؛ رنگ زرد تیره، نماد بی‌اعتمادی، احتیاط و حسادت و رنگ زرد لیمویی، نماد شور زندگی است.

زرد را با چه لباسی ست کنیم تنالیته

قبل از هرچیز، باید ببینیم از میان دنیای وسیع رنگ زرد، کدام رنگ زرد بیشتر از بقیه به ما می‌آید. اگر توناژ رنگی پوست شما، گرم است، رنگ زرد لیمویی روشن، اگر رنگ پوست‌ روشن تا میانه دارید، زرد خردلی یا زرد تیره یا زرد پاستیلی مناسب است، البته به‌شرط اینکه پوست‌تان را رنگ‌پریده نشان ندهد. اگر پوستی تیره‌رنگ دارید، تقریبا هر رنگ زردی، از توناژ روشن گرفته تا تیره، به شما می‌آید.

چگونه رنگ زرد بپوشم؟

رنگ زرد از لحاظ وسعت رنگی، درجه بالایی دارد؛ به این معنی که با پوشیدن یک تکه لباس کوچک به این رنگ یا استفاده از یک اکسسوری زرد رنگ مثل کیف یا کفش، مقدار زیادی به‌چشم می‌آیید. به‌همین دلیل، استفاده بیش ازحد از رنگ زرد نیز چشم‌ها را خسته می‌کند. بنابراین اگر رنگ زرد را دوست دارید، اما نمی‌خواهید چندان به‌چشم بیایید، می‌توانید تنها یک سوییشرت زرد در پوشش کژوآل خود، یا یک کیف یا کفش زرد در پوشش رسمیتان یا مثلا یک شال‌گردن، یا تیشرت زرد در پوشش اسمارت‌کژوآل استفاده کنید.

زرد را با چه لباسی ست کنیم ؟

رنگ زرد با رنگ‌های زیادی ست می‌شود؛ اما مهمترین آن‌ها رنگ بنفش است که به‌دلیل اینکه رنگ‌های مکمل هستند، بیشترین جذابیت را درکنار هم ایجاد می‌کنند.

رنگ‌های هم‌خانواده‌ای مثل نارنجی، مرجانی و… نیز بسیار ترکیب خوبی با زرد می‌سازند.

رنگ سبز نیز به‌دلیل اینکه پایه زرد رنگ دارد، انتخاب مناسبی است.

زرد را با چه لباسی ست کنیم سبز

انواع رنگ‌های آبی نیز معمولا با رنگ‌های زرد هارمونی خوبی ایجاد می‌کنند.

زرد را با چه لباسی ست کنیم آبی

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “در موقعیت های مختلف چه لباسی بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. مینا

    ۳ فروردین ۱۴۰۰ در ۶:۲۳ ب٫ظ

    چه جالب

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۴۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۶:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۵۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…