لباس مجلسی طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

۵
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
رنگ خاکستری و طوسی یکی از رنگ‌های خنثی است که ست کردن آن با انواع رنگ‌ها بسیار آسان است اما هنگام استفاده از این رنگ باید چند نکته را رعایت کنیم.
لباس مجلسی طوسی

اغلب خانم‌ها و آقایان رنگ خاکستری را برای پوشش خود استفاده می‌کنند اما بهتر است برای استفاده از این رنگ در لباس‌هایمان و جلوه دادن به سبک پوشش خود درباره این رنگ و رنگ‌های مکمل‌های آن بیشتر بدانیم با مطلب ست کردن لباس مجلسی طوسی همراه مجله دلتا باشید.

لباس مجلسی طوسی را با چه رنگی ست کنیم؟

بهترین طیف رنگی خاکستری را انتخاب کنید

اگر پوست روشنی دارید بهتر است به جای استفاده از لباس‌های خاکستری از شلوار یا اکسسوری‌های خاکستری استفاده کنید تا بتوانید روشنی پوست خود را حفظ کنید و یا می‌توانید از طیف رنگی خاکستری تیره برای لباس استفاده کنید و بر عکس اگر پوست تیره‌ای دارید از خاکستری روشن استفاده کنید.

لباس مجلسی طوسی تیره

ست لباس مجلسی طوسی روشن با رنگ‌های تیره

اگر علاقه‌مند به استفاده از طیف رنگی خاکستری روشن هستید بهتر است برای ست کردن آن از رنگ‌ها تیره استفاده کنید. رنگ‌های تیره‌ای چون بنفش، زرشکی یا سرمه‌ای می‌تواند بهترین گزینه در کنار رنگ خاکستری باشد و جلوه‌ی آن را بیشتر کند. در واقع با استفاده از طیف روشن و تیره یک تعادل کاملا زیبا در پوشش خود ایجاد کنید.

ست لباس طوسی تیره با رنگ‌های روشن

درست شبیه به نمونه قبلی، برای آن‌که بتوانید یک تعادل خوب در پوشش خود استفاده کنید بهتر است در کنار رنگ‌ خاکستری تیره از رنگ‌های روشنی مثل صورتی، سبز یا نیلی استفاده کنید. برای ست کردن این رنگ‌ها لازم نیست حتما از لباس‌های متنوع استفاده کنید بلکه با یک اکسسوری هرچند کوچک نیز شما می‌توانید تعادل و جذابیت را در پوشش خود ایجاد کنید.

ست لباس مجلسی طوسی طرح‌دار

لباس‌های خاکستری بسیار متنوع با طرح‌های مختلفی وجود دارد که بسیار جذاب‌تر از لباس‌های ساده است و تنها کمی جسارت می‌خواهد تا از لباس‌های ساده فاصله بگیرید و به سراغ لباس‌های طرح‌دار بروید. لباس‌های طرح‌داری که با چرم، بند یا استیکرهای جذاب دیزاین شده‌اند می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای جذاب‌تر کردن پوشش باشد.

لباس مجلسی طوسی

از آن‌جا که خاکستری یک رنگ ساده و خنثی است می‌توانید آن را با رنگ پوست خود ست کنید. ممکن است در نگاه اول عجیب باشد اما استفاده از لباس‌های آستین کوتاه یا دامن‌ها کوتاه به رنگ خاکستری می‌تواند جلوه بسیاری روی تن داشته باشد. تنها کافی است یکی از طیف رنگی متنوع خاکستری متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید و از زیبایی پوشش خودتان لذت ببرید.

لباس مجلسی طوسی روشن

اکسسوری‌های رنگی در کنار لباس طوسی

اگر تمام پوشش لباس خاکستری باشد هیچ مشکلی پیش نمی‌آید تنها کافی است جلوه استایل خودتان را با پوشیدن یک جفت کفش آبی نقره‌ای یا یک کیف دستی قرمز، چند برابر کنید. رنگ خاکستری با تمام رنگ‌ها به راحتی ست می‌شود پس اصلا در انتخاب رنگ مکمل ترس نداشته باشید و سعی کنید از هر اکسسوری با رنگ روشن استفاده کنید تا درخشش استایل چند برابر شود. علاوه بر استفاده از اکسسوری می‌توانید با یک رژلب روشن هم نهایت زیبایی را به استایل خودتان ببخشید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “لباس مجلسی مناسب خانم‎های چاق” را مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۴:۴۶ ب٫ظ

    وای چه زیبا

    پاسخ

    • سارا امیرانی

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

      سپاس از اینکه همدل و همراه مجله دلتا هستید. امیدوارم مطالب مجله براتون کاربردی و رشد دهنده باشه.

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ در ۳:۴۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۸:۱۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…