چگونه رنگ های خنثی را در پوشش ست کنیم؟

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بعضی از افراد با شنیدن رنگ‌‌های خنثی، به یاد کلمه «خسته کننده» می‌افتند! اگر شما هم جز این افراد هستید، این مطلب مجله دلتا از دست ندهید.
رنگ‌ های خنثی

معمولا وقتی اسم رنگ‌های خنثی را می‌شنویم، به یاد رنگ‌های مشکی، سفید، قهوه‌ای، خاکستری مایل به قهوه‌ا‌ی، زیتونی، سورمه‌ای و خاکستری می‌افتیم. بعضی از افراد هم با شنیدن نام رنگ‌های خنثی، به یاد کلمه «خسته کننده» می‌افتند! این رنگ‌های زیبا اگر با طرح‌های جالب، بافت برجسته، و زیورآلات جالب ست شوند، یک استایل بسیار شیک و جذاب خلق می‌کنند. در این مطلب مجله دلتا قصد داریم نحوه ست کردن رنگ‌های خنثی را به شما آموزش دهیم.

چگونه رنگ های خنثی را ست کنیم؟

از طرح پوست حیوانات استفاده کنید

پارچه‌هایی که طرح پوست حیوانات دارند، اساسا یک الگوی خنثی هستند. اما می‌توانید با استفاده از این پارچه‌ها، یک استایل ساده و یکنواخت را به یک استایل شیک و منحصر به فرد تبدیل کنید. مثلا می‌توانید یک شلوار کرم رنگ را با یک بلوز طرح پلنگی ست کنید. یا از یک کفش نوک تیز مخملی و یک کیف چرمی کرم رنگ استفاده کنید و لذت ببرید.

رنگ ها را با هم ست کنید

اگر فکر می‌کنید رنگ خنثی با هر رنگ دیگری هماهنگ است اشتباه می‌کنید. رمز داشتن یک استایل شیک و زیبا با پوشیدن لباس‌هایی به رنگ خنثی این است که این رنگ‌ها را به گونه‌ای با هم ست کنید که باهم هماهنگ باشند. برای مثال، بهتر است رنگ قهوه‌ای را با رنگ نارنجی، و رنگ خاکستری را با رنگ بنفش ست کنید.

رنگ‌ های خنثی نارنجی

از زیبایی گل‌ها بهره ببرید

چطور می‌توانیم لباس‌های طرح گل‌دار را به زیبایی ست کنیم؟ بهتر است این طرح را با رنگ‌‌های خنثی ست کنید. برای مثال می‌توانید یک شلوار پاچه گشاد با طرح گل‌دار را با یک بلوز جین، یک کیف کوچک مشکی و یک کفش پاشنه بلند جیر به رنگ خاکی ست کنید.

از رنگ‌های گرم و طبیعی استفاده کنید

رنگ‌های طبیعی و گرم مثل آبی کمرنگ، کرم شنی، آجری و غیره، آنقدر شیک و زیبا هستند که به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای هر مراسمی بهره ببرید، مزیت دیگر این رنگ‌ها این است که برای هر فصلی مناسب هستند.

رنگ‌ های خنثی کرم

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر با مطالب مد و زیبایی “نحوه ست کردن لباس خال خالی” را مطالعه کنید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۴۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۲۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آبان ۱۳۹۹ در ۲:۴۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…