استایل دامن در پاییز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پوشیدن دامن برای رویدادهای دورهمی، رسمی، نیمه رسمی و خلاصه هر رویدادی که در فصل پاییز پیش روی دارید می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.
استایل با دامن پاییزی

اگر جزو خانم‌هایی هستید که تیپ‌های خاص را می‌پسندید و دوست دارید نسبت به بقیه کمی متفاوت‌تر باشید پیشنهاد می‌کنیم چند استایل با دامن پاییزی در امسال خود بگنجانید. دامن‌های جین، پشمی، مخمل و … جزو دامن‌های پاییزی محسوب میشوند که نقش مهمی نیز در خوش استایلی خانم ها دارند. پوشیدن دامن در فصل‌های سرد سال ترند شده است. این مطلب مجله دلتا به شما در انتخاب دامن مناسب و ست کردن آن کمک خواهد کرد.

استایل با دامن پاییزی

انتخاب دامن

قبل از اینکه استایل با دامن پاییزی را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که دامن می‌تواند اندام شما را درشت‌تر از حالت عادی نشان دهد. پس اگر اندامی درشت یا تپل دارید، این استایل به شما پیشنهاد نمی‌شود.

استایل با دامن بلند: این بلندی می‌تواند کمی بالاتر از مچ پا تا نوک پا متغیر باشد. بهتر است دامن، گشاد و آزاد باشد و جنس پارچه آن کلفت و گرم باشد. اگر از پوشیدن دامن بلند خوشتان نمی‌آید، می‌توانید دامنی کوتاه (تا پایین زانو) را با پالتویی بلند و جوراب شلواری و بوت بپوشید البته به شرطی که رنگ دامن و ساق متضاد نباشد (مثلا هردو مشکی باشند).

استایل با دامن پاییزی بلند

استایل با دامن پاییزی و شومیز: با دامن یک شومیز مناسب بپوشید. سپس پالتویی با بلندی روی زانو انتخاب کرده و دکمه‌های آن را باز بگذارید.

استایل با دامن پاییزی و شومیز

استایل با دامن و پیراهن ماکسی: یک پیراهن ماکسی بلند (تا نوک پا) را با یک پالتو کمربنددار بپوشید و کمربند پالتو را ببندید. یا از کت‌های کوتاه استفاده کنید.

استایل با دامن پاییزی و ماکسی

استایل دامن با بافت: این استایل مقداری متفاوت و مخصوص خانم‌های خاص پسند است. بافتی گشاد به همراه پالتویی کوتاه یا ژاکتی زیپ دار بپوشید. جلوی ژاکت را باز بگذارید.

استایل با دامن پاییزی و بافت

چه کفشی بپوشیم؟

بسته به نوع استایل، سه نوع کفش برای دامن بسیار مناسب هستند؛ کفش‌های پاشنه‌بلند درشت، بوت‌های تخت و درشت (مانند بوت‌های دکتر مارتینز)،نیم بوت یا بوت بلند و کتانی.

پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی بیشتر “پاییز امسال چه شلواری بپوشیم؟” را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…