رنگ‌هایی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با توجه به علم رنگ‌شناسی برخی از ترکیب رنگ‌ها از سال‌های دور مورد استفاده قرار می‌گرفته است. حال این ترکیب رنگ‌هایی که از مد نمی‌افتد کدامند؟
ترکیب رنگی از مد نمی افتد

رنگ! دنیای بی‌انتهایی است که حتی چشم ما گاهی قادر به دیدن و تشخیص بعضی از آن‌ها نیست. حال تصور کنید در این دنیای بی‌کران چگونه می‌شود برخی از رنگ‌ها را انتخاب کرد و با توجه به تناسب رنگی، آن‌ها را کنار هم قرار داد. دنیای فشن امروزه جسارت بیشتری را در انتخاب رنگ‌ها می‌طلبد. با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید تا ترکیب رنگی که از مد نمی افتد را باهم ببینیم.

قرمز با آبی: ست کردن این دو رنگ اصلی در کنار هم، چشمگیر است و کمی جسارت می‌طلبد. راحت‌ترین و ساده‌ترین حالت ممکن این ترکیب، پوشیدن یک شلوار جین مام استایل با کمربند مشکی به همراه یک شومیز قرمز است.

سبز با سورمه‌ای: رنگ سبز و آبی از رنگ‌های پرکاربرد درباری است. این ترکیب رنگی در عین زیبایی و جذابیت استایل را رسمی نشان می‌دهد.

ترکیب رنگ سرمه سبز رنگ‌هایی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد!

آبی با زرد: از دیگر ترکیب‌های رنگ اصلی در چرخه رنگ است. ترکیبی بسیار شاد، پرانرژی و جذاب که به فراوانی نشاط را انتقال می‌دهد.‌ این ترکیب را به راحتی می‌توان با افزودن مقداری تیرگی به رنگ‌ها به سمت استایل رسمی هدایت کرد.

ترکیب رنگ آبی زرد

مشکی با سفید: بی‌شک برای یک‌بار هم که شده که تجربه‌ این ترکیب رنگی را در استایل‌ زنانه داشته‌ایم. نکته قابل توجه در این ترکیب رنگی، میزان وسعت رنگ در استایل است اگر رنگ سفید غالب باشد، بیشتر نظرها را به خود جلب می‌کند.

سبز با قهوه‌ای: این ترکیب در کنار کمی کرم و قرمز ما را به رنگ‌های دوران کلاسیک می‌برد. فقط نکته‌ این ترکیب رنگ، میزان هماهنگی شدت تیرگی رنگ‌ها است.

ترکیب رنگ سبز و قهوه ای

صورتی با طوسی: با انتخاب این دو رنگ ظاهر خود را آرام نشان دهید. دو رنگی که در طیف رنگ‌های خنثی قرار دارند و در فصل سرد کاربردی است.

سبز و بنفش: ترکیب رنگی‌هایی که از دل طبیعت الهام گرفته شده باشند هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند. ترکیب رنگ بنفش و سبز، زیبایی دشت‌های اسطوخودوس در پرووانس فرانسه را خاطر نشان می‌کند. ترکیب دو رنگ فرعی از چرخه رنگ که می‌تواند تمایل به سردی و هم گرمی داشته باشد استایل‌تان را بسیار خاص و زیبا می‌کند.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر “برای خوش تیپ بودن حتما باید لباس خارجی پوشید؟” را در مجله مد مطالعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ۶:۴۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در ۴:۵۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۲۵ ق٫ظ

    واقعا کیف کردم تازه نصب کردم واقعا بهترین برنامه ای است که تابحال دیدم دستتون دردنکنه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…