برای خوش تیپ بودن حتما باید لباس خارجی پوشید؟

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این‌که فکر کنید با پوشیدن هر لباسی که قیمت بیشتری برای آن پرداخت می‌کنید یا چون از فلان برند خریده‌اید خوش تیپ و خوش ‌لباس به نظر می‌رسید، اشتباه است!
لباس خارجی

فاکتورهای هر فرد برای یک خرید خوب متفاوت است. برای کسی قیمت اولویت دارد و دیگری کیفیت. قطعا چیزی که اهمیت دارد این است که برای یک خرید خوب کدام فاکتورها مهم است؟ اصلا خرید از مارک‌های لباس خارجی درست‌تر است یا کالاهای ایرانی هم می‌توانند نیاز مشتریان را برطرف کنند. در این مطلب مجله دلتا می‌بینیم که یک برند ایرانی باکیفیت هم می‌تواند مثل برندهای غیر ایرانی نیازهای مشتری را برآورده کند.

خوش تیپ باشید

این‌که بعضی از افراد فکر می‌کنند تنها با پوشیدن لباس‌ خارجی خوش پوش به نظر می‌رسند، یکی از دلایل مهمی است که آن‌ها را از خرید کالای ایرانی پشیمان می‌کند. از نظر بعضی‌ها لباس‌های خارجی هم اسم و رسم بهتری دارد هم به دلیل سادگی در طراحی‌شان و برندشان آن‌ها را خوش تیپ می‌کند.

لباس ساده

کیفیت لباس خارجی بهتر است

شاید اینطور جا افتاده باشد که کیفیت محصولات خارجی بارها بهتر از محصولات ایرانی است و اگر کالای ایرانی بخرید باید بعد از مدتی آن را دور بیندازید یا جایگزین انتخاب کنید. باید در نظر داشته باشید بسیاری از مارک‌هایی که در کشور ما به عنوان برند شناخته می‌شود در کشور خودشان یک برند متوسط است که کیفیت چندانی ندارند؛ ولی چون با توجه به نرخ ارز با قیمت بالایی به فروش می‌رسد به نظر می‌آید که حتما کیفیت بهتری دارد.

پوشش خارجی

طراحی لباس خارجی بهتر است؟

آن‌چه در مورد لباس‌های خارجی توجه را جلب می‌کند، سادگی در طراحی آن‌ها است که معمولا با سلیقه خیلی‌ها به خصوص استایل زنانه و مردانه سازگار است. اما ممکن است در هنگام خرید یک لباس ایرانی بارها کمی کج سلیقگی یا طراحی بدون فکر دیده باشید.

بسیاری از پوشاک ایرانی تحت نظر طراحان مد و لباس طراحی شده و با در نظر گرفتن سلیقه مصرف کننده داخلی و با پارچه‌هایی باکیفیت مناسب دوخته و تولید می‌شوند.

کلیشه‌ها را خط بزنید

قطعا شما هم خرید از یک کالای ایرانی با برند معتبر و مطابق با طراحی روز را به یک برند خارجی ترجیح می‌دهید. با این‌که شاید کمی کلیشه‌ای به نظر برسد اما خرید از تولید کننده ایرانی به تولید داخلی کشورمان نیز کمک می‌کند و انگیزه تولید کنندگان را برای بالا بردن کیفیت محصولات بیشتر می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه «استایلی برای مهمانی زمستانی»  مجله مد دلتا را دنبال کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۲۹ دی ۱۳۹۹ در ۱۲:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…