خبرخوش برای خریداران آپارتمان‌های ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی

۰
0
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خریداران مصرفی خانه و آپارتمان این روزها در بازار تابستانی مسکن می‌توانند آپارتمان‌هایی در مناطق مختلف تهران با قیمت‎هایی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان پیدا و بر اساس توان مالی و سلیقه خود، ملک مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند.

خریداران مصرفی خانه

به گزارش مجله دلتا به نقل از اقتصاد نیوز، اگرچه رونق بازار مسکن در تابستان امسال با پارسال تا حدودی متفاوت و تعداد واحد های مسکونی برای فروش در بازار کاهش یافته است، اما درعین حال هر چه روزهای بیشتری ازفصل تابستان سپری می‌شود، تعداد زیادی آپارتمان مسکونی در حدود قیمت آپارتمان‌های مصرفی به بازار عرضه می‌شود که رویدادی مثبت در بازار مسکن کنونی به شمار می‌آید.

بنابر گفته مشاوران املاک، تعداد واحد ‌های مسکونی ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی در بازار مسکن با افزایشی چشم‎گیر همراه بوده است و مدام برتعداد فروشندگان خانه و آپارتمان‎مسکونی افزوده می‌شود. از این رو بهترین مسیر جست‌ و جوی آپارتمان مصرفی، همین بازه قیمتی است.
به این ترتیب می‌توان ادعا کرد که بازار مسکن مرداد ماه در مقایسه با تیر ماه امسال اوضاع بهتری پیدا کرده و امکان خرید آپارتمان مصرفی با بودجه و توان مالی قشر‎های متوسط ، تقریبا در تمام مناطق تهران فراهم شده‎است.

اما طبیعی‎است که در مناطق شمال شهرتهران، آپارتمان‎های مسکونی در این حدود قیمت بطور عمده کم‌متراژ  و با عمر بنای بیش از ۱۵ سال هستند که گزینه‎ای مناسب برای خانه‌اولی‌ها با شرایط کنونی وام آنها، بشمار نمی‌روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…