محله گردی

خرید آپارتمان در سهروردی شمالی

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
این خیابان‎ در کنار رشد و توسعه شهری، حال و هوای قدیمی خود را حفظ کرده‎ و به یکی از مناطق بسیار خوب برای زندگی تبدیل شده ‎است.
خرید آپارتمان در سهروردی شمالی

تهران دارای محله‎ها و خیابان‎های اصیل و قدیمی است که به رغم تمام ازدحام موجود در این شهر هنوز هم فرصت زندگی آرام و دلپذیر را برای ساکنین خود حفظ کرده است. یکی از این خیابان‎های اصیل پایتخت خیابان سهروردی است.

موقعیت جغرافیایی و دسترسی ها

به گزارش مجله پیام دلتا، این خیابان که به دو بخش سهروردی شمالی و جنوبی تقسیم شده؛ یکی از خیابان‎های منطقه ۷ تهران است، که به اسم شهاب الدین سهروردی فیلسوفِ معروف ایرانی نامگذاری شده است.

خیابان سهروردی به لحاظ گستردگی شهری از پل سید خندان آغاز و به خیابان بهار شیراز منتهی می‎شود و در طول مسیر خود از خیابان‎ها و محله‎های بسیار زیبایی عبور می‎کند که می‎توانند انتخاب مناسبی برای خرید آپارتمان در تهران محسوب شوند.

همان‎طور که می‎دانید این خیابان در محدوده‎ی طرح ترافیک واقع شده، اما قسمت شمالی آن که به اسم سهروردی شمالی نامگذاری شده از این قاعده مستثنا بوده و اهالی ساکن در این محدوده تنها ملزم به رعایت قوانین مربوط به طرح زوج و فرد هستند.

همچنین با افتتاح خط متروی سهروردی مشکل تردد در این ناحیه به کلی برطرف شده و اهالی محل به راحتی با استفاده از این مترو می‎توانند به سایر مناطق شهر دسترسی داشته باشند. ایستگاه متروی سهرودی و ایستگاه متروی شهید قدوسی در این محله قرار دارد و ایستگاه متروی مصلی و ایستگاه متروی شهید بهشتی و ایستگاه متروی مفتح و ایستگاه متروی هفت تیر در نزدیکی این محله واقع شده است.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که زندگی در محله‎های قدیمی را دوست دارید می‎توانید با خرید آپارتمان در سهروردی شمالی این حس را تجربه کنید. همچنین این خیابان اصیل با تنوع بافت ساخت و سازی که دارد توانسته است رضایت ساکنینی را که زندگی در آپارتمان‎های لوکس و زیبا را دارند نیز تامین کند.

فضای سبز و امکانات تفریحی

وجود پارک‎ها و منابع غنی فضای سبز طبیعی موجود در این محله نیز یکی دیگر از ویژگی‎های مثبت آن به شمار می‎آید. در این محدوده علاوه بر پارک‎های درون محله‎ای، پارک‎های بزرگی همچون بوستان اندیشه وجود دارد که در حد فاصل خیابان شریعتی و سهرودی واقع شده است؛ بنابراین برای بهرمندی اهالی منطقه از فضای سبز و محیطی شاداب هیچ محدودیتی وجود ندارد.

با تمام این اوصاف خیابان سهروردی یکی از خیابان‎هایی است که با داشتن تمام ویژگی های یاد شده محیط خوبی را برای خرید یا رهن و اجاره آپارتمان به وجود آورده است و با خرید آپارتمان در سهروردی شمالی می‎توان از امکانات موجود محلی ذکر شده استفاده کرد.

برای دیدن املاک بیشتر در سهروردی شمالی ایــــنجـــا کلیک کنید.

۲ دیدگاه

  1. روزبهانی

    ۸ شهریور ۱۳۹۸ در ۸:۵۶ ق٫ظ

    سهروردی موقعیت عالی

    پاسخ

  2. یوسفی

    ۷ شهریور ۱۳۹۸ در ۳:۳۴ ب٫ظ

    محله عالی هستش

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در یادداشت روز

همچنین بخوانید

خواص معجزه‌آسای ارده برای لاغری

از مهمترین خواص ارده برای لاغری، کاهش اشتها است. متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند، افراد برای ک…