آرایش چشم مناسب خانم های عینکی

۲
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بهترین آرایش چشم خانم های عینکی آرایشی است که باعث شود چشم‌ها از پشت عینک زیباتر جلوه کنند.
آرایش چشم خانم های عینکی
آرایش چشم خانم‌ های عینکی نسبت به خانم‌هایی که عینکی نیستند، کمی متفاوت است. اگرخانم‌های عینکی هنگام آرایش چشم نکات آرایشی و میزان آرایشی را که باید داشته باشند  بدانند، بهترین آرایش چشم را از پشت عینک خواهند داشت. در صورتی که ناچارید عینک بزنید و از طرفی به آرایش چشم علاقه دارید، با مجله دلتا همراه باشید.
برخی خانم‌ها به این دلیل که عینکی هستند، بی خیال آرایش چشم می‌شوند. اما توجه داشته باشید که عینک نباید شما را از آرایش چشم منصرف کند، چون آرایش چشم باعث می‌شود از پشت عینک چشم ها بهتر جلوه کنند.

آرایش چشم عینکی ها

استفاده از کانسیلر چشم

اولین کاری که خانم‌های عینکی برای آرایش چشم باید انجام دهند، این است که پف و سیاهی زیر آن‌ها را از بین ببرند. برای این کار باید از کانسیلر مناسب استفاده کنند. کانسیلر یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد برای پوشاندن تیرگی‌های اطراف چشم است. عینکی‌ها همیشه باید از کانسیلر استفاده کنند تا چشم‌ها از پشت عینک برجسته‌تر شود.

فرم ابرو ها

خانم‌های عینکی باید اهمیت ویژه‌ای به ابروهایشان بدهند و همیشه آن‌ها را مرتب و خوش حالت نگه دارند؛ فرم ابرو در آرایش چشم بسیار موثر است. برای داشتن ابروهای زیبا و خوش حالت، ریمل ابرو کمک زیادی می‌کند.

آرایش چشم

خط و سایه چشم

آرایش چشم عینکی

اگر همیشه خط چشم نازک و ساده‌ای داشته باشید، خیلی خوب است. خط چشم بیشترین تاثیر را در زیبایی چشم‌ها، مخصوصا برای خانم‌های عینکی دارد. در آرایش خانم های عینکی داشتن خط چشم ضروری است.

سایه چشم‌های ملایم برای افراد عینکی مناسب‌تر از سایه چشم‌های تیره و پررنگ است. سایه چشم‌های صورتی، کرم، نقره‌ای و سایه‌های روشن، مناسب خانم‌های عینکی است.

ریمل مناسب

برای داشتن بهترین آرایش چشم باید از بهترین ریمل‌ها استفاده کنید. با ریمل‌های حجم دهنده و ضد آب به مژه‌ها حجم دهید و جذابیت چشم‌هایتان را بیشتر کنید. حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید، ریمل به تنهایی می‌تواند چشم‌ها را جذاب کند و نقش مهمی در آرایش چشم خانم های عینکی دارد.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۳:۲۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۸ در ۸:۴۸ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…