خرید آپارتمان در منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران با ۱۵۰ میلیون تومان

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه

هرفردی مسئول زندگی و انتخاب های خود است، زیرا این انتخابهای ماست که زندگی مان را می سازد و به آن شکل می دهد. به همین منظور اگر تصمیم های درست و عاقلانه اتخاذ شود می تواند مسیر روشن تری را برای ما بسازد. خرید آپارتمان نیز جز تصمیم های مهم در طول زندگیست که بایستی با تحقیق  و آگاهی بسیاری به دست آید. اغلب مناطق تهران بافت سالمی به لحاظ مسکونی و فرهنگی دارند و با اندکی تحقیق برای خرید آپارتمان در این شهر به راحتی می توان به انتخاب درستی دست پیدا کرد.

قصد داریم تا در گزارش امروز مجله دلتا شما را با خرید آپارتمان در منطقه ۱۱ و ۱۲ پایتخت آشنا کنیم.

منطقه ۱۱ و ۱۲ تهران جز بخشهای مرکزی این شهر به حساب می آیند و تشکیل محلات قدیمی این دو منطقه سابقه دیرینه ای دارند. منطقه ۱۱ پایتخت دارای بافت قدیمی و سنتی است که با مساحتی بسیار وسیع با ۴ ناحیه  و ۱۷ محله در قلب تهران واقع شده است. این منطقه از شمال به میدان انقلاب و خیابان آزادی، از شرق به خیابانهای وحدت اسلامی و حافظ، از جنوب به میدان راه آهن و خیابان شوش و از غرب به خیابانهای شهید نواب صفوی و شهید ابراهیمی و میدان حق شناس محدود می شود.

یکی از دلایل اهمیت این ناحیه وجود مراکز نظامی و سیاسی بیشماری همچون بیت رهبری ، نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور و… در این منطقه واقع شده اند. همچنین به علت وجود مراکز آموزشی و علمی مهم کشور همچون دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تربیت معلم، دانشگاه جنگ و بسیاری دیگر این منطقه حائز اهمیت است و می تواند دغدغه خاطر ساکنین محلی و خریداران ملک در این منطقه را از بابت وجود چنین مراکزی آسوده کند.

منطقه ۱۲ نیز همچون منطقه ۱۱ به علت داشتن مراکز علمی، نظامی و سیاسی بیشماری در حوزه خود جز مراکز مهم برای خرید آپارتمان در این شهر محسوب می شود و خرید آپارتمان در آن می تواند اقدامی خوب و موثر به حساب آید. این منطقه از سمت شمال به خیابان انقلاب، از سمت جنوب به خیابان شوش از سمت شرق به خیابان ۱۷ شهریور و از سمت غرب به خیابان‌های حافظ و وحدت اسلامی منتهی می شود.

خیابان وحدت اسلامی  ۵۹ متر/ ۲ اتاق/ ۱۵ سال ساخت  ۱۰۷ میلیون تومان

 

خرید آپارتمان

 

 

مختاری ۶۲ متر/ ۱ اتاق/ ۱۴ سال ساخت  ۱۲۵ میلیون تومان

 

خریداران ملک

 

امیربهادر ۴۷ متر/ ۱ اتاق/ ۱۲ سال ساخت  ۱۳۸ میلیون تومان

 

خرید آپارتمان

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره  خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران در ایــــــنجـــــــا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…