موهای خود را بوتاکس کنید

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بوتاکس مو یکی از روش‌های حيرت‌آور برای نرم و لطیف کردن مو به شمار می‌آید اما درمورد آن چه می‌دانید؟
بوتاکس کردن مو

بوتاکس کردن مو یکی از محصولاتی است که ساقه مو را تقویت می‌کند، حالت وز شدگی مو را از بین می‌برد و موخوره‌ها را به طور کامل رفع می‌نماید؛ اما بوتاکس چطور این کار را انجام می‌دهد؟ چه تفاوتی با کراتین دارد و چطور موها را خوش‌حالت نگه می‌دارد؟ همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

بوتاکس کردن مو

کاری که بوتاکس مو انجام می‌دهد این است که با خاصیت نرم‌کنندگی که تا عمق ساقه مو را تحت تاثیر قرار می‌دهد، فیبر مو را می‌پوشاند و درنتیجه، بوتاکس مو موهای نازک را تقویت می‌کند و از آسیب‌های بعدی نیز از آن‌ها محافظت می‌کند.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که میزان اثر بوتاکس کردن مو بیشتر به برندی بستگی دارد که محصول را از آن تهیه می‌کنید.

موهای شما چه زمانی به بوتاکس نیاز پیدا می‌کنند؟

  • زمانی‌که دچار موخوره می‌شوید.
  • موهایتان نازک می‌شوند و درخشش خود را از دست می‌دهند.
  • اگر موهایتان آسیب دیده است.
  • اگر موهای شما دچار وزشدگی شده است.
  • یا اینکه تنها قصد دارید موهای خود را صاف و نرم کنید.

اگر درمورد جنس یا نوع موی خود نگران هستید که شاید ممکن است بوتاکس مو به آن آسیب برساند، باید بگوییم که اساسا این روش برای تمامی انواع موها روشی امن و مطمئن شناخته شده است؛ پس با خیال راحت از آن استفاده کنید!

چه زمانی موهای شما به بوتاکس نیاز پیدا می‌کنند؟

روش انجام بوتاکس مو در خانه

فرآیند بوتاکس کردن مو در خانه از شستن موها با یک شامپوی مناسب شروع می‌شود که کوتیکول‌های مو را باز و آن را برای جذب مواد نرم‌کننده آماده می‌سازد.

بعد از آن باید از بوتاکس مو استفاده کرد و با ماساژ دادن، مواد به کار رفته در آن را به تمامی بخش‌های مو رسانید؛ از نوک موها تا ساقه و ریشه… این فرآیند که روی موهای خیس و شسته شده انجام می‌شود، بین ۲۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارد.

در کل، با این که در خانه هم می‌توانید این کار را انجام بدهید تا هزینه‌هایتان کاهش پیدا کند اما نتیجه‌ای که عایدتان می‌شود، آنقدر چشمگیر نیست. بنابراین، بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید و برای انجام بوتاکس مو یک آرایشگاه را انتخاب کنید.

انجام اینکار در یک سالن زیبایی معتبر می‌تواند بین دو تا چهار ماه موهای شما را زیبا و خوش‌حالت نگه دارد. البته این موضوع در افراد مختلف هم متفاوت است.

در زمانی که موهای خود را بوتاکس کرده‌اید، پیشنهاد ما این است که حتما از شامپوهای بدون سولفات یا شامپوهایی با میزان سولفات کم استفاده نمایید.

روش انجام بوتاکس مو در خانه

پیشنهاد مطالعه: همچنین می‌توانید موهای سفید خود را با مواد طبیعی از بین ببرید را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ فروردین ۱۴۰۲ در ۴:۴۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ در ۳:۰۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۹:۴۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ در ۴:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…