نکاتی که قبل از پوشیدن اسنیکرز (کفش کتانی) باید بدانید

۱
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
حتی اگر به صورت کلی کفش‌های کتانی را جزء آن دسته از کفش‌هایی در نظر بگیریم که لباس پوشیدن با آنها راحت است، اسنیکرز جزء آن دسته نیست.
نکات پوشیدن اسنیکرز نکاتی که قبل از پوشیدن اسنیکرز (کفش کتانی) باید بدانید

این مدل با بسیاری از کفش‌ها متفاوت است، به نظر ما بد نیست ایده داشته باشید و بدانید چگونه باید از اسنیکرز استفاده کنید و چگونه لباس‌هایی که هر هفته می‌پوشید را با آنها ست کنید. در مطلب نکات پوشیدن اسنیکرز چند استایل را برای این کفش گردآوردی کرده‌ایم. با مجله دلتا همراه باشید.

نکات پوشیدن اسنیکرز

  • ست کردن رنگ برای اسنیکرز

هنگامی که صحبت از رنگ به میان می‌آید، دو انتخاب وجود دارد. اولی رنگ خنثی است، رنگی در لباس‌ها استفاده کنید که با رنگ کتانی‌ همخوانی دارد. دوم، کاری جسورانه‌تر انجام دهید و رنگ‌های متضاد را با یکدیگر بپوشید و رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید که در کنار اسنیکرز به چشم بیاید.

  • اسنیکرز با شلوار ورزشی

این کفش با لباس و شلوار ورزشی عالی به نظر می‌رسد. پوشیدن شلوارهای ورزشی کمی جنجال برانگیز است ولی سال ۲۰۲۱ هستیم و خانم‌ها می‌توانند کاری کنند که همه چیز شیک به نظر برسد. هودی و شلوار ورزشی را بایکدیگر ست کنید و باقی کارها را کتانی‌ها انجام خواهد داد.

  • کت و شلوار یا کت تک

برای داشتن ظاهری غیررسمی‌ با کت تک اورسایز، شلوار جین بپوشید. اگر می‌خواهید به مهمانی رسمی‌تر بروید ولی خیلی رسمی به نظر نرسید، یک کت و شلوار رنگ روشن را به همراه یک جفت اسنیکرز برای این مهمانی انتخاب کنید.

نکات پوشیدن اسنیکرز کت و شلوار

  • اسنیکرز با دامن

استفاده از دامن در این استایل کمی احتیاج به مهارت دارد. دامنی که بلندی آن تا بالای قوزک است برای این مدل کفش عالی است.

در آخر

هنگامی که برای اولین بار یک جفت اسنیکرز پا می‌کنید، شاید بزرگی آن، چیزی باشد که توی ذوق بزند. اما ترفندهایی برای لباس پوشیدن با آنها وجود دارد که باعث می‌شود از بزرگی آنها کمی کم شود. از شلوارهای گشاد یا لباس‌های مدل بگی استفاده کنید تا به نوعی از حجم آنها بکاهد.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “این نکات را برای استایلی شیک؛ آویزه گوش کنید!“را مطالعه کنید.

یک نظر

  1. ناشناس

    ۸ فروردین ۱۴۰۰ در ۲:۵۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…