دلتا ۵ ، همچنان شگفتی ساز

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جشن شکوهمند معرفی آژانس دلتا ۵  به عنوان برترین آژانس گروه دلتا  در دی ماه ۹۶  سه شنبه  سوم بهمن  برگزار شد.

در این مراسم محمد تقوی مدیر عامل دلتا ، اول شدن آژانس دلتا ۵ برای هشتمین بار در سال جاری را رویدادی لذتبخش خواند و آن را نشانه مدیریت موفق آقایان کهنسال و سیار ارزیابی کرد.

دلتا 5 ، همچنان شگفتی ساز

تقوی با ابراز خرسندی از موفقیت های پی در پی آژانس دلتا ۵ تصریح کرد: «مدیر موفق آن است که احساساتش را در نحوه  مدیریتش دخالت ندهد . مدیر موفق باید وظایف خود را به بهترین نحو انجام داده و فقط به اصل مدیریت فکرکند  و احساسی برخورد نکند.»

مدیر عامل دلتا بار دیگر از مدیران ، سرپرستان ، مشاوران و مسئولان آژانس دلتا ۵ تشکر و قدردانی کرد.

محمد تقوی ، سپس با معرفی آژانس های ۵ ، ۸۵۰ و ۲×۲ به عنوان آژانس های اول تا سوم کل دلتا ، از مدیران آژانس ها با اهدا تقدیر نامه و جوائز ارزشمند قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین آقایان قاسمی ، دانائی  و فرهنگ به عنوان سرپرست های اول تا سوم  و روزبهانی ، ایمان  و عرفان  به عنوان مشاوران اول تا سوم  کل دلتا به حاضران معرفی شدند .

1 39 دلتا 5 ، همچنان شگفتی ساز

شایان ذکر است ، که موفقیت آقای  روزبهانی مشاور اول  کل دلتا می تواند  نتیجه  فعالیت  های ارزشمند وی  در وب  سایت دلتا باشد  که  در مقایسه با سایر مشاوران ، بیشترین آگهی های ملکی را ثبت  کرده  است .

بنابراین  اگر در پی  مورد های ملکی معتبر هستید و تمایل دارید از مشاوران آژانس ۵ دلتا خدمات دریافت کنید ، پیشنهاد می کنیم روی لینک روبروکلیک کنید.آشنایی با آژانس ۵ دلتا در سایت www.delta.ir.

در ادامه این مراسم ، مدیر عامل دلتا همچنین به پاس انجام شدن تحولات مثبت درآژانس ۸۵۰  ، از آقایان صادقی ، مباشر و سیاوش که با کمک یکدیگر آژانس ۸۵۰  را به خوبی مدیریت کرده اند با اهدا جوائزی  قدردانی کرد.

محمد تقوی در پایان آقای رستمیان را به عنوان مدیر جدید  آژانس دلتا ۵ معرفی کرد و از افتتاح آژانس دلتا ۴۴  درغرب تهران و منطقه آبشناسان  خبر داد.مجله خبری دلتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در همه عناوین

همچنین بخوانید

خانه‌های ارزان در کدام مناطق هستند؟

واحدهای مسکونی ارزان‌ و با قیمت کل کمتر از یک میلیارد تومان فقط در چند منطقه پایتخت قرار د…