با شومیز لمه در مهمانی‌ها بدرخشید

۹
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بلوز لمه با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف و متنوع، همه را راضی نگه می‌دارد اما ممکن است با خودتان فکر کنید که چطور چنین چیزی امکان دارد؟
شومیز لمه

شومیز لمه از آن دسته لباس‌هایی است که هر خانمی باید یکی از آن‌ها را در کمد داشته باشد؛ اما چرا این نوع بلوز زنانه از چنین جذابیتی برخوردار است؟ در این مطلب مجله دلتا شما را با همه چیزهایی که باید درمورد این مدل بلوز بدانید، آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

شومیز لمه

شومیز به زبان فرانسوی به بلوز گفته می‌شود؛ اما این مدل بلوز امروزه در کشورمان تغییرات زیادی پیدا کرده و به نوع خاصی از لباس زنانه گفته می‌شود. در مقابل، لمه نوعی پاچه زیبا و خیره‌کننده است که نه‌تنها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، بلکه باعث می‌شود در میهمانی‌ها زیبا و بی‌نظیر به نظر برسید.

نگاهی به جنس خاص بلوز لمه

در زبان فرانسوی لمه به معنای آراستن چیزی با طلا یا نقره است که با آنچه در تهیه این نوع لباس زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم‌خوانی دارد. لمه، پارچه‌ای با طرح‌ها و رنگ‌های زیبا و متنوع بوده که همین نکته باعث شده تا گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس شب باشد.

بلوز لمه پولکی

شومیز لمه با طرح‌ها و رنگ‌های شاد می‌تواند برای انواع استایل‌های راحت و اسپورت مناسب باشد؛ در مقابل استفاده از رنگ‌های تیره مثل خاکستری، قهوه‌ای، سیاه یا حتی رنگ‌هایی مانند کرم و انواع تنالیته‌های خاکستری می‌تواند یک استایل رسمی را ایجاد کند. نوعی از این پارچه (به دلیل نوع بافت شنی آن) زمانی که به رنگ اکر باشد، پارچه لمه شنی نامیده می‌شود. انتخاب شومیز لمه به این رنگ علاوه بر زیبایی فوق‌العاده باعث درخشش در جمع شود.

شومیز لمه پولکی

مدل‌های متنوع بلوز لمه

در تهیه این مدل بلوز ممکن است از تور، حریر یا موارد دیگر استفاده شود اما همه آن‌ها چند ویژگی مشترک دارند؛ معمولاً قد آن‌ها تا ۸۰ سانتی‌متر و آستین‌دار است. از آن‌جا که برای سایزهای بزرگ قواره‌های مناسبی دارد، انتخاب خوبی برای خانم‌های چاق است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی “مدل بستن روسری برای ایجاد تنوع!” را مطالعه کنید.

۹ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ اسفند ۱۳۹۹ در ۷:۵۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ اسفند ۱۳۹۹ در ۱:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱۰:۴۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۸:۰۱ ب٫ظ

  6. مینا

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ب٫ظ

    پایان اموزنده. ۰۹

    پاسخ

  7. مطهره

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۴:۵۵ ب٫ظ

    عالی هست بینظیرین

    پاسخ

  8. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۳:۰۴ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ در ۱:۱۶ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…