طرح سقف کاذب کناف در دکوراسیون سقف

۰
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرح سقف کاذب کناف از طراحی هایی است که در چند سال اخیر با اقبال بسیار زیادی همراه بوده است. اغلب مردم از داشتن سقفی که به این شیوه ساخته شده باشد رضایت داشته اند.
طرح سقف کاذب کناف

آیا تاکنون به رنگ سقف خانه خود دقت کرده اید؟ آیا علاقه ای به رنگ آمیزی سقف خانه به جز رنگ سفید و یا به کار بردن مواد دیگری مانند طرح سقف کاذب کناف در این بخش از خانه را دارید؟ طراحی سقف آشپزخانه و پذیرایی یکی از عوامل مهم  و تاثیر گذار در زیبایی شناسی و تعیین ابعاد خانه محسوب می شود که امروزه تنوعی بسیار دارد.

در این شیوه از طراحی ،ترفندهای بسیاری مانند استفاده از رنگ های مختلف و حتی ایجاد طرح سقف کاذب با استفاده از موادی چون چوب، دیوارپوش های مخصوص سقف و طرح سقف کاذب کناف ،می شودنام برد.

در این گزارش از سری گزارشهای مجله دلتا با هم به بررسی و تماشای طراحی سقف آشپزخانه با رنگها و شیوه های مختلف و همچنین به بررسی طرح کناف سقف پذیرایی می پردازیم.

طرح سقف کاذب کناف

دراین نوع از طراحی که با ترسیم خطوط و یا اشکال خاصی در سقف خانه ها پدید می آید، افزون بر ایجاد زیبایی ،شاهد فضایی برای پنهان کردن سیم ها و سایر تجهیزات موردنیاز برای فراهم کردن نورهای مخفی و هالوژنی هستیم. همچنین افزون بر ویژگی یاد شده، ساخت سقف کناف کاذب زمان زیادی نمیبرد.این شیوه با قیمتی مناسب برای هر نوع سقف با هر متراژی اجرامی شود. مدل سقف کاذب کناف باایجاد عایقی صوتی و حرارتی از اتلاف انرژی و ایجاد مزاحمت های صوتی جلوگیری می کند.

سقف سفید

از قدیم رسم بوده که سقف خانه ها را با رنگ سفید رنگ آمیزی می کردند. شاید در گذشته چندان اطلاعی در مورد روانشناسی رنگ سفید وجود نداشت اما امروزه ثابت شده است که رنگ سفید در سقف خانه افزون بر ایجاد روشنایی و انعکاس نور بیشتر به فضاهای داخلی، ابعاد خانه را بزرگتر نشان می دهد. این رنگ جز آن دسته از رنگ هایی است که اغلب در تمام سقف ها مانند سقف اتاق ها، مغازه ها و… نیز استفاده می شود.

طراحی سقف آشپزخانه

سقف تاریک

استفاده از رنگهای تیره در سقف آپارتمان به ندرت دیده می شود و تقریبا اغلب مردم به استفاده از این رنگ در سقف خانه های خود چندان علاقه ندارند. درست است که رنگ های تیره سبب می شوند تا فضای آپارتمان کوچکتر دیده شده و سقف کوتاه تر به نظر آید  اما اگر انتخاب چنین رنگی  آگاهانه و در تناسب با سایر وسایل خانه باشد می تواند سقف شیک و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد.

طرح کناف سقف پذیرایی

سقف طرح چوبی

همانطور که گفته شد، امروزه از مواد و مصالح بسیار متنوعی در ساخت و طراحی سقف ها استفاده می شود که در این بین چوب یکی از بهترین انتخاب ها در بین مواد جدید است. چوب عنصری طبیعی است که  فضای امن و زیبا را الغا می کند و با استفاده از آن ،طراوت و ویژگی های طبیعی جهان پیرامون به فضای داخلی آپارتمان و خانه شما کشیده می شود. این عنصر طبیعی گرمای ویژه ای را به خانه می بخشد و شما می توانید علاوه بر استفاده از آن در طراحی سقف آشپزخانه در فضای پذیرایی، اتاق خواب ها و.. نیز از آن استفاده کنید.

طرح سقف کاذب

سقف سیاه پر رنگ

شاید رنگ آمیزی سقف خانه با رنگ سیاه ،کاری عجیب و دور از ذهن به نظر رسد. خیلی از افراد با ترس و اکراه از این گزینه در خانه های خود استفاده می کنند.

اما خیلی وقت ها استفاده از این رنگ این پیامدهای منفی را به همراه ندارد. برخی از طراحان داخلی خانه بر این عقیده اند که رنگ مشکی در واقع از دید محو می شود و تمام توجه را به دیوارها جلب می‎کند. پس در این صورت استفاده از آن نه فقط کار ی غیر عاقلانه نیست بلکه می تواند در داشتن دکوراسیون داخلی خاص و ویژه به شما کمک کند.

طرح سقف کناف

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…