رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۴ تهران

۲
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
با اجاره آپارتمان در منطقه 4 می توانید از شرایط زندگی در محله‌هایی مانند پاسداران، شهرک امید، گلستان، بوستان و بسیاری دیگر بهره مند شوید.
اجاره آپارتمان در منطقه 4

منطقه ۴ تهران، از جمله مناطقی است که از نظر امکانات عمومی مانند مراکز تفریحی و فضاهای سبز، دارای رتبه قابل قبولی است و با برخورداری از بیش از ۲۵ بوستان شرایط خوبی را به لحاظ پوشش گیاهی برای ساکنان این محدوده به وجود آورده است. اگر قصد اجاره آپارتمان در منطقه ۴ شهر تهران را دارید با مجله دلتا همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا از مراکز فرهنگی این محدوده می توان به فرهنگسرای اشراق و هنگام و از ایستگاه های متروی آن به ایستگاه متروی تهرانپارس، خواجه عبدالله انصاری، شهید زین‌الدین و متروی فرهنگسرا اشاره کرد.

رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۴

بررسی آگهی‌های اجاره آپارتمان در منطقه ۴ پایتخت نشان می‌دهد؛ در این منطقه می‌توان با ودیعه کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره‌بهای زیر ۲ میلیون تومان، آپارتمان اجاره ای مناسب سکونت پیدا کرد.

نگاهی به آگهی آپارتمان‌‌های اجاره ای عرضه شده در بازار اجاره پاییزی در منطقه چهار نشان می‌دهد؛ آپارتمان‌های اجاره ای به بهای رهن هر متر مربع یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به سادگی قابل دسترسی بوده و عموم آپارتمان‌های مصرفی با قیمت‌های مناسب عرضه شده‌اند. در این بین روش قیمت‌گذاری اجاره آپارتمان‌ های نوساز از موارد استثنا به شمار می‌رود، چراکه قیمت‌گذاری آنها اغلب حبابی و بیش از سطح مورد انتظار است.

در این منطقه تعداد آپارتمان‌های زیر ۷۰ مترمربع عرضه شده به مراتب بیشتر از سایر مناطق است و در نتیجه می‌تواند محل مناسبی برای جست‌وجوی متقاضیان آپارتمان‌ های کوچک‌متراژ به خصوص زوج‌ های بدون فرزند باشد.

نکته جالب در بررسی آگهی‌های موجود در بازار اجاره منطقه چهار این است که به رغم تصورات از بازار اجاره پاییزی مبنی بر وجود موارد پیشنهادی نامناسب و غیربرخوردار از امکانات ضروری، در بازار رهن و اجاره پاییز امسال اتفاقا آگهی‌های دارای امکانات کامل از قبیل آسانسور، پارکینگ و انباری نیز همچنان در صف واگذاری قرار دارند.

اجاره آپارتمان

۲ دیدگاه

  1. آژن

    ۳ آذر ۱۳۹۸ در ۹:۵۹ ق٫ظ

  2. بردیا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۰۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…