دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

مکان های تفریحی دبی را بشناسید

۹
1
زمان مطالعه: 5 دقیقه
فراری پارک دبی، از بزرگ‌ ترین شهر بازی‌ های است که به برند فراری تعلق دارد. یکی از مکان های تفریحی دبی که مجموعه‌ ای هیجان انگیز از 20 بازی‌ سواری مختلف را برای گردشگران ترتیب داده است.
مکان های تفریحی دبی

وقتی نام دبی به میان آید معمولاً همه ما بیشتر، تصویری از مراکز خرید و پاساژها و رستوران های این شهر در ذهنمان نقش می‌بندد. نهایت آسمان خراش‌ های بلند و هتل هایش را هم به یاد بیاوریم. اما در صفحه گردشگری امروز مان به شما اطمینان می‌دهیم که داستان دوبی به اینجا ختم نشده و به سمت مراکز تفریحی نیز ادامه دارد. در واقع باید بگوییم در سفر به دبی باید منتظر هیجان‌ انگیزترین تفریحات باشید. تجربه‌ هایی که در سفرهای گذشته خود به اینجا هرگز نداشته‌اید. بازدید از مکان های تفریحی دبی سفرتان را کلی خاطره انگیز خواهد کرد. با مجله دلتا همراه شوید.

مکان های تفریحی دبی

مکان های تفریحی دبی بسیارند و در دسته‌ تفریحات لوکس و خاص قرار می‌گیرند. در اینجا تعدادی از محبوب‌ ترین آن ها را می‌شماریم تا بتوانید بهترین مقصد را برای خودتان انتخاب کنید. همچنین اگر دوست داشتید دور دنیا را در یک روز بگردید حتما به مطلب دهکده جهانی دبی هم در همین مجله سر بزنید.

فواره های موزیکال دبی

موشن گیت دبی

اینجا یکی از مکان های تفریحی دبی به سبک هالیوود است. هر کجایش، یا شخصیت های فیلم ها و انیمشن های هالیوود را می‌بینید یا صحنه پردازی ها، شما را به یاد آن ها می‌اندازد. در هتل ترانسیلوانیا گشت می‌زنید با شرک عکس می‌اندازید، اسمورف‌ ها را از نزدیک می‌بینید و ده ها چیز دیگر که با الهام از هالیوود آنجا قرار داده شده است. یک شهر بازی فانتزی که بد نیست سفر خود را با آن خاطره انگیز تر کنید.

فراری پارک دبی

چه شما اتومبیل باز باشید یا نه، چه برند های اتومبیل را بشناسید یا نه، حتی اگر فراری را از نزدیک ندیده باشید، حتماً نامش را شنیده‌اید. یادتان هست کارت بازی هایی که در بچگی انجام می‌دادیم. اگر سری کارت های سواری های مختلف بود، حتماً فراری را برنده می‌شدیم؟

یکی از محبوب‌ ترین برند های اتومبیل در کل جهان فراری است. لوکس و پرطرفدار. فراری پارک دبی، از بزرگ‌ ترین شهر بازی‌ هایی است که به برند فراری تعلق دارد. یکی از مکان های تفریحی دبی که مجموعه‌ ای هیجان انگیز از ۲۰ بازی‌ سواری مختلف را برای گردشگران ترتیب داده است. سالن‌ های نمایش، رستوران‌ های متنوع و برای کودکان هم زمین بازی امکانات ویژه‌ ای است که در این شهر بازی منحصر به فرد مشاهده خواهید کرد.

فراری پارک دبی

ترن هوایی فراری پارک دبی

اگر به مجموعه فراری پارک رفتید، بهتر است بخش‌ های ویژه آن را از قلم نیندازید. مثل ترن هوایی. شهرت ترن هوایی فراری پارک در دنیا پیچیده است چرا که آن را سریع‌ ترین ترنِ بازی دنیا می‌خوانند.. پس اگر یک پرس آدرنالین میل دارید و دلتان یک بازی هیجان انگیز می‌خواهد حتماً به این قسمت سر بزنید و کلی لذتش را ببرید.

زیپ لاین دبی

این روز ها پرواز در آسمان به هر نحو لذت بخش است. زیپ لاین هم از آن دسته ورزش های هیجان انگیزی است که به راحتی لذت پرواز را به هر گردشگر می‌چشاند. مطلب زیپ لاین چیست؟ را در همین مجله ملاحظه کنید. چیزی که باید بدانید اینکه زیپ لاین دبی بلند ترین و سریع‌ ترین زیپ لاین دنیااست که در کتاب گینس هم ثبت شده است. با طول ۲۸ زمین فوتبال! و چند صد متر ارتفاع. می‌توانید کل آسمان شهر دبی را پرواز کنید. «اگه این اسمش پرواز نیست پس چیه؟»

زیپ لاین دبی

شهر بازی آی ام جی دبی

از محبوب‌ ترین مکان های تفریحی دبی مجموعه شهر بازی موضوعی آن است. دهکده دایناسورها را به حقیقت پیوند داده، سینما های ۵ بعدی  دارد وَ بخش کارتون نتورک و بلوار آی ام جی آن معروف و پارکینگ رایگان و رستوران‌ های متعددی را در فضای خود جای داده است.

فلای‌بورد دبی

تفریحات آبی در همه سواحل دیده می‌شود و طرفداران مخصوص خود را دارد. فلای‌ بورد یکی از همین تفریحات آبی و هیجان انگیز است. یک تجربه‌ جالب در یکی از برترین مکان‌ های تفریحی دبی که گردشگران استقبال زیادی از آن می کنند. می‌توانید با فشار آب در هوا معلق شوید و به این سو و آن سو بروید. هرچند ممکن است کنترل کردن آن کمی طول بکشد اما دست آخر موفق خواهید شد.

پارک آبی آتلانتیس دبی

در دبی یک پارک آبی وجود دارد که به هیچ وجه نباید انتظار معمولی بودن را از آن داشته باشید. پارک آبی آتلانتیس یک شهر آبی شگفتی انگیز است. شهر هولناک ترین سرسره های مارپیچ. اینجا یکی از بخش‌ های هتل آتلانتیس در جزیره‌ نخل شکل جمیرا است.  بخش‌ های متفاوت غواصی، آکواریوم، شیرهای دریایی و… دارد. اما سرسره‌ های آبی! یادتان باشد حتما به سرسره های آبی U شکل آن سر بزنید تا حسابی هیجان را تجربه کنید.

پارک آبی آتلانتیس دبی

سرزمین دلفین‌ها را هم می‌توانید ببیند. یکی از فرح بخش ترین قسمت های مجموعه پارک آبی آتلانتیس است که پرطرفدار ترین آن هم به حساب می‌آید. می‌توانید در اینجا با دلفین ها شنا کنید! همچنین ده ها عکس برای خودتان بیاورید که در حال نوازش این موجودات هستید و آن ها به لنز دوربین شما لبخند می‌زنند.

سرزمین دلفین های دبی

پارک آبی وایلد وادی دبی

کیفیت پارک آبی وایلد وادی که یکی دیگر از پارک‌ های آبی جهانی و مکان های تفریحی دبی است بسیار بالاست. در این پارک ماشین‌ های ایجاد موج، وجود دارد که بتوانید موج سواری کنید. همچنین بزرگ‌ ترین سرسره‌ آبی دنیا هم در اینجا قرار گرفته و  ۳۰ بخش مختلف سرگرمی دارد که خود به تنهایی می‌تواند یک پای ثبت خاطرات سفر شما باشد.

آکواریم دوبی ، تونلی در اقیانوس

تا به حال شده برای ویترین گردی جایی بروید و بعد خود را درحال قدم زدن در اقیانوس ببینید؟ مگه داریم؟ بله داریم! یکی از مکان های تفریحی دبی، آکواریوم‌ بزرگی است که در دل یک مرکز خرید قرار گرفته است. دبی مال شما را به دیدن یکی از بزرگترین آکواریوم های پهناور و زیبای دنیا دعوت می‌کند. یکی از مهم‌ ترین آکواریوم های زیر آبی با جذابیت های منحصر به فرد.

آکواریم دبی

این آکواریوم عمقی به اندازه ۱۰ میلیون لیتر آب دارد و صدها نوع جانور دریایی را در خود جای داده است. در هیجان انگیز ترین بخش این آکواریوم می‎توانید با کوسه ها دیدار کنید. خون خوار ترین موجودات دریایی در چند قدمی شما. برای این دیدار شما در محفظه‌ای فلزی قرار می‌گیرید و کوسه ها را با همه وجود حس می کنید. می‌توانید حتی صدای تپش قلب خود را هم بشنوید.

۹ دیدگاه

  1. آزن

    ۳ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۰۱ ق٫ظ

  2. بردیا

    ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۱۵ ب٫ظ

    تفریح لاکچری

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۹ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۵۷ ب٫ظ

      بلی بلی 🙂

      پاسخ

  3. بزرگی

    ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۲۷ ب٫ظ

    خیلی هیجان انگیزه

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۵۷ ق٫ظ

      بلی بلی بسیار 🙂

      پاسخ

  4. نامجو

    ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۰۸ ب٫ظ

    چه زیباست

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۵۷ ق٫ظ

      بلی 🙂

      پاسخ

  5. یوسفی

    ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۵ ب٫ظ

    زیباست

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۸ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۵۷ ق٫ظ

      بلی همینطوره 🙂

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds