نو شدن آشپزخانه ها در سال نو

۰
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با راه هایی ساده و کم هزینه می توانید به نو شدن آشپزخانه تان کمک کنید.
نو شدن آشپزخانه

نو شدن آشپزخانه با چه روشهایی امکان پذیر است؟ با آغاز سال نو شوق ایجاد تغییر در منزل بیشتر شده و ایجاد تنوع در جای جای خانه اهمیت ویژه ای پیدا می کند. با توجه به اینکه آشپزخانه یکی از فضاهای مهم و تاثیر گذار منازل به شمار می رود با ایجاد تغییراتی در آن می توان حس و حال خانه را به کلی عوض کرد.

کنار گذاشتن لوازم و کابینت های فلزی

با استفاده از وسایل جدید از جنس چوب و ام دی اف و کنار گذاشتن کابینت ها و لوازم فلزی قدیمی می توانید قدمی موثر در جهت نو شدن آشپزخانه بردارید.

نو شدن آشپزخانه

نقش کفپوش ها در نو شدن آشپزخانه

می توانید با تعویض کفپوش های آشپزخانه خود یا جایگزین کردن کف پوشهای سرامیکی به جای پوشاننده های چوبی قدیمی  فضای دلخواهتان را ایجاد کنید.

آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

حذف قفسه ها و کابینت های دیواری

نصب بیش از حد قفسه ها و کابینت های دیواری عامل دیگری در کوچک دیده شدن آشپزخانه شماست پس می توانید با استفاده از کابینت ها و یا قفسه های زمینی از شلوغی و ازدحام نامتعارف آشپزخانه خود کم کنید و به نو شدن آشپزخانه تان کمک کنید.

دکوراسیون

تغییر در کاربری پیشخوان

با تغییر در کاربری پیشخوان آشپزخانه با اضافه کردن کشوها یا کمد هایی کوچک در داخل آن و گذاشتن چند صندلی در کنار آن هم می توانید فضای مناسبی برای گذاشتن وسایل خود ایجاد کنید و هم می توانید به عنوان میز برای صرف وعده های غذایی خود از آن استفاده کنید.

 آشپزخانه مدرن

رنگ آمیزی کابینت ها

اگر قصد تعویض کلی کابینت هایتان را ندارید می توانید با تغییر رنگ در آنها ظاهری زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید. برای مثال با انواع روکش های پلاستیکی یا تعویض دربهای کابینت ها این تغییرات را ایجاد کنید.

کابینت آشپزخانه

نور

نور یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد جذابیت بصری برای آشپزخانه شماست، پس اگر آشپزخانه منزل شما دارای پنجره های بزرگ و نور گیر نیست می توانید با وصل کردن چند منبع نوری در جای جای آشپزخانه حال و هوای آن راعوض کنید.

 آشپزخانه

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…