دیوارپوش های پارچه ای در دکوراسیون

۰
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تنوع بالای دیوارپوش های کنونی باعث ایجاد محیط هایی جذاب و دلپذیر شده است.
دیوارپوش های پارچه ای

دیوارپوش های پارچه ای سالهاست که دیوارهای منازل، ادارات، مراکز رسمی و آموزشی و.. را زیبا تر کرده و چشم نوازی بی بدیلی را به آنها بخشیده است. به گزارش مجله دلتا، با بوجود آمدن چنین امکاناتی دیگر نیازی به استفاده از رنگ ها به روی دیوار نیست و به علت نصب راحت این دیوارپوش ها بدون ایجاد محیطی کثیف استفاده از آنها عقلانی تر به نظر می آید. اما برای استفاده درست و اصولی از این دیوار پوش ها بایستی در وهله اول شناختی کلی از آنها و قیمت پارچه دیواری به دست آوریم.

دیوارپوش پارچه ای

دیوارپوش پارچه ای نوعی پارچه های دیواری است که  از جنس مواد طبیعی مورد استفاده در پارچه و الیاف ویسکوز بوجود می آید و از این نوع پوشش در لوازم و وسایل مختلف منزل مثل مبلمان ، پرده و… نیز استفاده می شود، به همین دلیل دیوارپوش های پارچه ای هماهنگی بسیار مناسبی با دکوراسیون فضای داخلی دارند و زیبایی خاصی به فضای داخلی شما می بخشند.

 دیوارپوش های پارچه ای

جنس پارچه های دیواری

پارچه های دیواری شامل طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان پارچه های مخمل، ساتن، ابریشم، ژاکارد، کتان و چرم را نام برد. شما می توانید با توجه به جنس، رنگ و سبک مبلمان انتخابی خود از نوع هماهنگ با دکوراسیون منزل تان برای پارچه کوبی روی دیوار استفاده کنید.

دیوارپوش های چرمی

مزایای پارچه دیواری

از مزایای پارچه دیواری می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. طول عمر اکثر پارچه های دیواری به طور متوسط نسبت به کاغذ دیواری و رنگ بسیار بیشتر است، همچنین نصب پارچه دیواری مثل نصب کاغذ دیواری بسیار آسان تر و سریع تر از نقاشی دیوار است و به دلیل وجود الیاف ویسکوز در این نوع از دیوارپوش ها از وارد شدن ضربات و فشاربر دیوار جلوگیری می شود. همچنین این نوع از دیوارپوش ها ماندگاری و استحکام بالایی دارند و  زیبایی خاصی را در دکوراسیون منزل ایجاد می کنند.

کاغذ دیواری پارچه ای

دیوارپوش پارچه ای مناسب چه فضایی است؟

دیوار پوش های پارچه ای به دلیل الیافی که در ساختار خود دارند برای فضای ساختمان مانند یک لایه ی آکوستیک عمل می کنند، بنابراین برای فضاهایی مانند اتاق تلویزیون، اتاق خواب، نشیمن،  سالن های کنفرانس و… بسیار مناسب هستند. این نوع از دیوارپوش های پارچه ای با ایجاد عایقی صوتی از ورود و خروج صدا از محیط بسته منزل شما جلوگیری می کند.

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…