خرید آپارتمان در هفت تیر

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله هفت تیر بخشی از منطقه ۷ تهران است که به دلیل وجود واحدهای تجاری و مسیرهای دسترسی متنوع یکی از محله‌های سرزنده تهران به شمار می‌رود.
رهن و اجاره آپارتمان در هفت تیر

محله هفت تیر واقع از محله‌های مرکزی تهران واقع در منطقه ۷ است و به دلیل وجود مراکز تجاری و اداری متعدد، از مناطق پرتردد تهران در طول روز به شمار می‌رود. این محله از جنوب به خیابان‌های مفتح و کریمخان زند و از شمال به خیابان بهار شیراز و بزرگراه مدرس منتهی می‌شود. مجله دلتا اینبار در محله‌گردی خود به محله هفت تیر رفته است. اگر قصد خرید آپارتمان در هفت تیر را دارید، با ما همراه باشید.

محله هفت‌ تیر یکی از شلوغ‌ترین محله‌های تهران شناخته می‌شود. دلیل آن هم بسیار واضح است، زیرا از میدان هفت تیر در قلب این محله می‌توانید به نقاط مختلف شهر سفر کنید. دلیل دیگر این شلوغی شکل کلی میدان هفت تیر است. فضای خیابانی و اندازه خیابان‌ها به هیچ‌وجه یکسان نیست. اما اگر به کوچه پس‌کوچه‌های محله سر بزنید، فضا خلوت‌تر و مناسب زندگی خواهد شد.

دسترسی به هفت تیر

اصلی‌ترین قسمت از امکانات این محله که به آن اشاره کردیم، دسترسی آن است. ایستگاه اصلی این محله بخشی از خط مترو تجریش_کهریزک است. از شرق میدان امکان دسترسی به کریمخان و میدان ولیعصر وجود دارد. شمال و جنوب هم به مفتح و مدرس دسترسی خواهید داشت. این دسترسی باعث شده که محله هفت تیر یکی از نقاط کلیدی و پرتردد در مرکز شهر باشد.

مراکز خرید

در این محله به بازار و مراکز خرید دسترسی خوبی خواهید داشت. کمی مانده به ابتدای مفتح شمالی، هایپرمارکت یاس قرار دارد. این فروشگاه انواع و اقسام محصولات را به فروش می‌رساند. موسسات آموزشی مختلفی از آموزش زبان گرفته تا آموزش‌های تخصصی‌تر در محله هفت تیر مشغول به فعالیت هستند. اگر از میدان به سمت کریمخان بروید، با کافه‌ها، کتابفروشی‌ها و رستوران‌های متنوعی روبرو می‌شوید. نشر چشمه، هنوز و ثالث همگی در این خیابان مستقر هستند.

از این محله دسترسی خوبی به خیابان ایرانشهر و خانه هنرمندان ایران خواهید داشت. سینما پایتخت در ابتدای خیابان مفتح هم مکان خوبی برای تماشای فیلم‌های تازه است. اگر به هنر علاقه دارید، گالری شیرین در امتداد خیابان فراهانی است. در مجموع می‌توان گفت که محله هفت تیر از امکانات مناسبی برای دسترسی به مراکز فرهنگی، تجاری و آموزشی بهره مند است. مطمئنا این محله با چنین مشخصاتی ‌می‌تواند برای تمام اعضای خانواده مناسب باشد.

اجاره آپارتمان در هفت تیر

خرید آپارتمان در هفت تیر

محله هفت تیر گزینه‌های فراوانی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در این محله شما با خانه‌های قدیمی و خانه‌های نوساز مواجه خواهید شد. از نظر متراژ هم گستردگی فراوانی وجود دارد. پس بهتر است که با درک خواسته‌های خود درپی منزلی مناسب بگردید و بودجه خود را فراموش نکنید. قیمت خانه به متغیرهای فراوانی بستگی دارد. امکانات واحد مسکونی، سن بنا و شکل بنا هم اهمیت زیادی دارند، اما در پایان دو فاکتور متراژ و موقعیت قرارگیری خانه بیشترین اهمیت را دارد.

هرچند نرخ رهن و اجاره آپارتمان در هفت تیر مانند دیگر محله‌های پایتخت در چند ماه اخیر بالا رفته است، ولی احتمالا می‌توانید یک گزینه مناسب با بودجه خود پیدا کنید. این محله امکانات گسترده‌ای دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین نقاط برای زندگی کرده است. محله هفت تیر می‌تواند بهترین گزینه برای دفتر کار شما نیز باشد. برای اطلاعات بیشتر از قیمت خرید آپارتمان در هفت تیر و سایر محله‌های تهران به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ فروردین ۱۳۹۹ در ۸:۵۱ ب٫ظ

  2. روزبهاني

    ۲ فروردین ۱۳۹۹ در ۴:۱۲ ب٫ظ

    موقعیت خوب است

    پاسخ

  3. میلاد

    ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۷ ق٫ظ

    متشکر از مطالب خوبتون

    پاسخ

    • فاطمه آذرافراز

      ۲۵ آبان ۱۳۹۸ در ۴:۴۶ ب٫ظ

      باز هم به مجله دلتا سر بزنید. منتظریم

      پاسخ

  4. مودت

    ۲۴ آبان ۱۳۹۸ در ۲:۴۶ ب٫ظ

    دسترسیش خوبه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…