جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن ۵»

۳
4
زمان مطالعه: 4 دقیقه

 حالا دیگر می توان سال ۹۶ را سال «مسکن ۵» دانست. سالی که با برتری بلامنازع این مجموعه در انتخاب برترین آژانس های گروه دلتا همراه بود. روز دوشنبه هفتم اسفند، آخرین جشن ماهانه «انتخاب آژانس اول دلتا» در سال ۹۶ با حضور جمعی از مدیران، مشاوران و کارکنان آژانس های گروه دلتا(مسکن ۵، ۲*۲ و ۸۵۰) برگزار شد. «مسکن ۵» که پیش از این هم هشت بار حائز این رتبه شده بود، با نهمین قهرمانی خود گوی سبقت را از آژانس های رقیب ربود و صاحب تندیس برترین آژانس بهمن ماه شد. همچنین آژانس ۸۵۰ در جایگاه دوم قرارگرفت و مسکن ۲×۲ هم رتبه سوم را از آن خود کرد.

به گزارش مجله دلتا، در ابتدای این مراسم، آقای «آرش ترابی» مدیر اداری و منابع انسانی با عنوان این مطلب که متاسفانه امروز آقای تقوی مدیر محترم گروه دلتا اندکی کسالت داشتند و نتوانستند همچون همیشه در این برنامه حضور پیدا کنند، نتایج انتخاب برترین های دلتا در بهمن ماه سال ۹۶ را به این شرح اعلام کرد:

 سرپرستان اول تا سوم دلتا:

  • آقای صدقی
  • آقای دانایی
  • آقای فرهنگ

سرپرستان اول تا سوم مسکن ۵:

  • آقای صدقی
  • آقای فرهنگ
  • خانم صوفی

مدیران معاملات برتر بهمن ماه:

  • آقای کهنسال
  • آقای قربانی
  • آقای  سیاوش
  • آقای سیار
  • آقای وثوقی
  • آقای  ارجمندی

مشاوران اول تا سوم دلتا:

  • خانم روژانفر
  • خانم آدینه
  • خانم طلوعی

مشاوران اول تا سوم مسکن ۵:

  • خانم روژانفر
  • خانم طلوعی
  • آقای تیام

پس از اعلام نتایج و اعطای جوایز برترین ها که با تشویق حضار به ویژه کارکنان مسکن۵ همراه شد،آقای «پوریا کهنسال» مدیر معاملات پارت A «مسکن۵» پشت تریبون آمد. کهنسال در همان ابتدا با عنوان این مطلب که دوست داشتیم امروز هم مانند ماه های قبل از صحبت ها و راهنمایی های آقای تقوی بهره مند شویم، از حاضرین در مراسم خواستند با تشویق پرشور خود و آرزوی سلامتی کامل از درگاه پروردگار، جای ایشان را در این مراسم خالی کنند.

کهنسال در ادامه افزود:«جا دارد از همه همکاران خودم به ویژه آقای سیار که شانه به شانه من و حتی بیشتر از من در روند کاری مجموعه زحمت می کشند تشکر کنم. از مشاوران باغیرت و پرقدرت مسکن ۵ که در این شرایط نه چندان مطلوب اقتصادی، در سرما و گرما تلاش می کنند و تیم اداری بسیار خوبمان با مدیریت آقای نجفی و همچنین همکاران خدمات نیز سپاسگزارم».

12 1 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 او در ادامه گفت: « طبق آمارهای مرسوم و متعارفی که اعلام شده است، در ایران هر یک فرد شاغل، سه نفر را تأمین مالی می کند.اگر چهل سال فعالیت دلتا را درنظر بگیریم و از روز اول تأسیس فقط کسانی که حداقل یک ماه در سمت های مختلف مشاور، مدیر، اداری، دفتر مرکزی و … با این مجموعه همکاری کرده اند را محاسبه کنیم، تاکنون حدود ۸۰ هزارنفر در این مجموعه فعال بودند که با در نظر گرفتن آن سه نفر که توسط این افراد تامین می شوند به رقم قابل توجه ۲۴۰هزارنفر می رسیم. این که چنین جمعیت قابل توجهی بتوانند در بستر یک سیستم تجاری و اقتصادی موفق کارکنند(حالا با هر مدت زمان کاری) مدیریت، اراده، پشتکار و نوآوری فوق العاده ای می طلبد که همه این موارد در شخص آقای تقوی جمع است».

کهنسال در ادامه با تشکر از پرسنل دفتر مرکزی که همیشه حامی آژانس های زیرمجموعه دلتا بوده اند گفت:«از تمام مشاوران عزیز، چه پارت A و چه پارت B، همکاران اداری و خدمات و  سرپرستانی که امسال  با من کار کردند و با وجود  مشکلات زیاد، این اتحاد تحسین برانگیز را ایجاد کردند که به این مرحله برسیم هم تشکر ویژه ای دارم»

 «علی سیار» مدیر معاملات جوان پارت B «مسکن۵» دیگر سخنران این مراسم بود. او نیز قدردانی خود را از همه واحد های مسکن ۵ به تفکیک اعلام کرد و افزود:« اسفند و روزهای پایان سال، ایام بسیار حساسی برای همه همکاران و مشاوران ما محسوب می شود. توقع داریم که در این مدت باقیمانده هم با  دل و جان، تمام توانایی شان را به کار بگیرند. من در جلسات داخلی خودمان هم بارها به دوستانمان گفته ام که اول شدن های پی درپی  مسکن۵ در بین آژانس های دیگر، برای ما خوشایند و باعث افتخاراست، ولی ناراحتی ناشی از ننوشتن قرارداد برای حتی یک همکار، این خوشحالی را تلخ خواهد کرد. صمیمانه از شما دوستان و همکاران خوبم در مسکن ۵ می خواهم که در این ماه کار کنیم و با انرژی و وقت گذاشتن بیشتر،نتایج خوبی بگیریم که باعث ارتقای کار آژانس و درآمدزایی بیشتر شود».

3 22 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 همچنین در پایان این مراسم، جوایز و لوح های یادبودی که توسط مدیریت مسکن ۵ برای تعدادی از کارکنان کوشا و منتخب این مجوعه آماده شده بود به آنان اهدا شد.

1 63 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 

2 23 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 

13 1 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 

14 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 

15 1 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 

16 1 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

17 جشن آخر سال آژانس برتر با طعم «مسکن 5»

 

۳ دیدگاه

  1. محمدرضا

    ۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۹:۱۴ ب٫ظ

    آفرین بر آقای فرهنگ

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

    مسکن ۵ عالی! همیشه شاد باشید

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۸ اسفند ۱۳۹۶ در ۱۱:۵۹ ق٫ظ

    خداقوت به دوستان مسکن ۵ ….مبارکه! بچه های ۸۵۰ و ۲*۲ هم عالی بودند اما مسکن پنجی ها فعلا با اختلاف برنده هستند. درست مثل پرسپولیس امسال! 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…