نکات خرید آپارتمان در صادقیه

۲
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
 صادقیه یا همان آریاشهر سابق از مناطق مرفه‌نشین تهران است که محله‌ های صادقیه، صادقیه شمالی، ارمکان و بلوار فردوس را در خود جای داده است.
خرید آپارتمان در صادقیه

دسترسی آسان و همچنین وجود مراکز فرهنگی، تجاری و تفریحی به‌عنوان یکی از معیارهایی که متقاضیان خرید خانه به آن توجه دارند، صادقیه را به یک منطقه پر رفت و آمد و دارای مزیت رقابتی در شهر تهران تبدیل کرده است. فکر می کنید با خرید آپارتمان در صادقیه از چه امتیازات دیگری برخوردار خواهید شد؟ در این مطلب با ما همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا صادقیه از غرب با بلوار فردوس، از شرق با محله ستارخان، از جنوب با آزادی و از شمال با محله پونک همسایه است. چشم‌انداز زیبای کوه و آب‌ و هوای مناسب باعث شده تا متقاضیان خرید یا رهن و اجاره خانه، به ویژه افرادی که محل کار آن‌ ها در نزدیکی شهر تهران و شهرک‌ های صنعتی و کارخانه‌ های واقع در اتوبان تهران_ کرج است، به شرط داشتن نقدینگی کافی، صادقیه را برای اقامت به مناطق شرقی تهران ترجیح دهند.

دسترسی به صادقیه

صادقیه به بزرگراه‌ های حکیم، آیت الله اشرفی اصفهانی، محمدعلی جناح، شیخ فضل الله نوری، جلال آل احمد و یادگار امام و همچنین بلوار مرزداران و خیابان ستارخان راه دارد و از این لحاظ می‌تواند برای افرادی که با اتومبیل شخصی در سطح شهر تردد می‌کنند، منطقه اسکان مناسبی باشد.

ایستگاه متروی صادقیه واقع در ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه، با قرار گرفتن در دو خط ۲ و ۵ متروی تهران، مسیر ارتباطی تهران -کرج (مترو گلشهر) است. ایستگاه تاکسی سازمان آب از مبدا صادقیه به مقاصد متفاوت شهر هم از دیگر راه های ارتباطی دسترسی این منطقه به سایر مناطق است. علاوه بر راه‌های ارتباطی ذکر شده سامانه اتوبوسرانی تندرو دانشگاه علوم و تحقیقات هم در این محله فعالیت می‌کند.

مراکز خرید

مهم ترین مراکز خرید صادقیه مرکز خرید گلدیس، واقع در فلکه دوم صادقیه و ابتدای خیابان ستارخان است که در نزدیکی آن مراکز خریدی مثل افق، تهرانی و سامان قرار دارند. همچنین بازار سنتی ستارخان در بزرگراه یادگار امام، مرکز خرید شاخص دیگر این ناحیه است.

قیمت ملک

قیمت ملک در این منطقه بسته به سن بنا، موقعیت ساختمان (مسکونی و اداری) و کاربری ملک (ویلایی، آپارتمان و سوئیت) و … تغییر می‌کند و از یک متر مربع ۱۴ میلیون تومان شروع شده و به هر متر مربع ۲۸ میلیون تومان هم می‌رسد. در جدول زیر نمونه قیمت‌ های پیشنهادی آپارتمان در منطقه صادقیه ارائه شده است.

 

             منطقه                         متراژ(متر)                        عمربنا (سال)                        قیمت کل 

صادقیه خیابان گلناز

۱۰۶ ۲ ۱.۷۶۷.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه خیابان خسرو جنوبی

۷۰ نوساز

۱.۳۳۰.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه بلوار گلاب

۷۵

نوساز

۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه فلکه اول

۱۴۲ ۲۲

۱.۸۴۶.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه فلکه دوم

۹۵ ۱۴

۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه خیابان ستارخان

۱۰۰ ۱۶

۱.۳۲۰.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه خیابان صالحی

۱۳۸ ۳

۲.۴۸۴.۰۰۰.۰۰۰

صادقیه سازمان آب ۸۲ ۲

۱.۳۱۲.۰۰۰.۰۰۰

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید آپارتمان در صادقیه اینجا کلیک کنید.

۲ دیدگاه

  1. توکلی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۱ ق٫ظ

    اطلاعات خوبی است

    پاسخ

  2. ملکی

    ۱۶ آبان ۱۳۹۸ در ۲:۴۰ ب٫ظ

    ممنون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…