خرید آپارتمان در امیرآباد

۴
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
محله امیرآباد یکی از محله‌های اصیل تهران است که دستور ساخت آن در زمان قاجار توسط میرزا تقی خان امیرکبیر صادر شده است.
خرید آپارتمان در امیرآباد

امیرآباد در فاصله ۵ کیلومتری شمال غربی شهر تهران قرار دارد و وجود مراکز تفریحی نوستالژیک، مراکز فرهنگی و اداری، کافه‌ ها و موزه‌ ها، این محله را به یکی از مناطق پرطرفدار و پر رفت و آمد تهران تبدیل کرده است. اگر قصد خرید آپارتمان در امیرآباد را دارید با ما همراه باشید.

به گزارش مجله دلتا امیرآباد را همه با پارک لاله می‌شناسند. این پارک از پارک‌ های قدیمی و زیبای شهر تهران است. از مراکز فرهنگی شاخص در محله‌ی امیرآباد نیز می‌توان به موزه هنرهای معاصر، از موزه‌ های سرشناس ایران اشاره کرد که در مجاورت پارک لاله قرار دارد. موزه فرش نیز در ضلع شمالی پارک لاله و در تقاطع خیابان کارگر شمالی و خیابان فاطمی قرار گرفته است. بازارچه سنتی پارک لاله هم پاتوق بسیاری از سنتی‌ پسندهاست.

امیر آباد

 

چگونه به امیرآباد برویم؟

امیر آباد تهران در محاصره بزرگراه‌ های شهید همت، کردستان، شهید حکیم و شهید چمران است. پایانه اتوبوسرانی معین_شهرک والفجر و میدان ولیعصر_شهرک والفجر دسترسی به این محله را برای شما آسان می‌کند. ایستگاه‌های مترو میدان انقلاب و دانشگاه شهید مدرس از دیگر نقاط حمل‌ و نقل عمومی برای رفتن به امیرآباد است. علاوه بر این ها، خطوط تاکسیرانی میدان انقلاب شما را در رسیدن به محله امیرآباد یاری خواهند کرد.

بافت محله

یکی از نکات جالب در مورد بافت منطقه امیرآباد وجود خانه‌های ویلایی و حیاط دار در کنار آپارتمان‌های نوساز است. تعدد مراکز اداری نیز این محله را به یکی از محله‌ های پرتردد تهران تبدیل کرده است، به‌ویژه که مجموعه خوابگاهی بزرگ کوی دانشگاه، در انتهای خیابان کارگر شمالی قرار دارد و از شاخص‌ترین بخش‌های محله امیرآباد است. در کنار خوابگاه‌ های کوی دانشگاه ساختمان‌ های رفاهی، صنفی و اداری نیز در محوطه‌ی کوی قرار دارند.

قیمت ملک

قیمت ملک در این منطقه از  متری ۱۲ میلیون تومان تا متری ۲۰ میلیون تومان متفاوت است و بسته به سن بنا، موقعیت ساختمان (مسکونی و اداری) و کاربری ملک (ویلایی، آپارتمان و سوئیت) و …قیمت آن تغییر می‌کند. برای دریافت اطلاعات از شرایط خرید آپارتمان در امیرآباد ایــــنجـــا را کلیک کنید.

۴ دیدگاه

  1. آدینه

    ۱۶ آبان ۱۳۹۸ در ۱۱:۲۹ ب٫ظ

    عالی بود

    پاسخ

  2. ملکی

    ۱۶ آبان ۱۳۹۸ در ۲:۴۲ ب٫ظ

    مطالب خوبی بود

    پاسخ

  3. مودت

    ۱۶ آبان ۱۳۹۸ در ۹:۴۱ ق٫ظ

    عجب

    پاسخ

  4. ثامن

    ۱۵ آبان ۱۳۹۸ در ۱۲:۱۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…