مناسب ترین فرش برای دکوراسیون منزل

۰
2
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرش بعنوان اولین وسیله ی پوشاننده ی منازل ایرانیان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
مناسب ترین فرش

فرش یا قالی یکی از هنرهای دستی بسیار ارزشمند ایرانی محسوب می شود که علاوه بر پوشانندگی سطح زمین نقش مهمی در زیبایی خانه ها ایفا می کند. اما برای داشتن دکوراسیونی زیبا باید بدانید که مناسب ترین فرش برای خانه شما کدام است؟

انواع فرش

فرش به دوسته ماشینی و دست بافت تقسیم می شود که در این بین فرش دست بافت به علت کیفیت بالا و اینکه توسط نیروی انسانی تولید می شود اهمیت بیشتری دارد.

مناسب ترین فرش

خصوصیات فرش سالن پذیرایی

مناسب ترین فرش را باید براساس نوع نیاز، متراژ، محل قرارگیری و بسیاری از عناصر دیگر انتخاب کرد. مثلا اگر شما  فرزند کوچکی در خانه دارید بهتر است برای سالن پذیرایی خودتان از فرش هایی استفاده کنید که در مقابل لکه، گردو غبار و رنگ مقاوم باشد.

 دکوراسیون منزل

رنگ مناسب ترین فرش

رنگ در فرش یکی دیگر از موارد بسیار مهم است که باید آن را جدی گرفت. شما می توانید براساس رنگ کف سالن، دیوارها، مبلمان، اشیای تزئینی و… مناسب ترین فرش را انتخاب کنید.

رنگ در دکوراسیون

فرش هایی با رنگ روشن

اگر دارای سالن، اتاق و یا آشپزخانه کوچکی هستید استفاده از فرش های ساده با رنگ روشن حتما به زیبایی و بزرگ نشان دادن فضای منزل شما کمک خواهد کرد.

 دکوراسیون داخلی

کاربرد فرش ایرانی

نوع فرش های مورد استفاده در جای جای خانه باهم متفاوت هستند، مثلا برای مکان های پر رفت و آمد خانه هم چون سالن های پذیرایی می توان از فرش های ایرانی که دارای تراکم و مقاومت بیشتری هستند استفاده کرد.

 فرش ایرانی

برای دیدن مطالب بیشتر در مورد معماری های خاص ، دکوراسیون داخلی و محوطه سازی از مجله دلتا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…