دانلود اپلیکیشن مجله دلتا

قیمت آپارتمان‌ های میانسال

۰
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
نبود حداقل یکی از امکانات ضروری آسانسور، پارکینگ و انباری بسته به زمان ساخت ملک یکی از دلایل قیمت‌ مناسب آپارتمان‌ های میانسال است.
قیمت آپارتمان
پرس‌وجو از مشاوران املاک در سطح پایتخت نشان می‌دهد که آپارتمان‌‌هایی در بازه سن بنای ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت، می‌تواند پاسخگوی نیاز متقاضیانی که در جست‌وجوی قیمت مناسب آپارتمان‌ هستند، باشد.
به گزارش مجله دلتا، با شروع فصل پاییز افزایش نسبی آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت در بازار معاملات، نسبت به گروه‌های سنی پایین‌تر ، بیش از پیش در بازار مسکن مشهود است. با بررسی آگهی های موجود در موتورهای جست‌وجوی معتبر ملکی می‌توان دید که تعداد زیادی از این املاک در گروه آپارتمان‌های «قیمت‌مناسب» قابل دسته‌بندی هستند.
دلیل تعداد قابل‌توجه آپارتمان‌هایی با قیمت ‌مناسب در بازه عمر بنای ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت را باید در میزان امکاناتی که از آن برخوردار هستند، جست‌وجو کرد چرا که دقت در امکانات، موقعیت و لوکیشن واحدهای یاد شده نشان می‌دهد، فراوانی املاک قیمت‌مناسب در این گروه سنی به دلیل نبود حداقل یکی از امکانات ضروری برای ساکنان آن است.
املاک بیش از عمر ۱۰ سال اغلب یک، دو یا یکی از هر سه امکان ضروری ملک یعنی آسانسور، پارکینگ و انباری را ندارند و به همین دلیل قیمت آن ها به نسبت میانگین قیمت منطقه کاملا مناسب‌تر است. به‌عنوان مثال قیمت هر مترمربع از یک آپارتمان مسکونی ۱۲ سال ساخت در خیابان بهار بلوار قیطریه، ۲۲ میلیون تومان اعلام شده که علت این قیمت‌گذاری نسبتا مناسب، نداشتن پارکینگ و انباری برای این واحد ساختمان مورد نظر است.
نیاز به بازسازی این نوع آپارتمان‌ها نیز علت دیگری برای قیمت مناسب پیشنهادی برخی از این املاک است. در برخی موارد مالک به دلیل پول‌لازم بودن یا به هر علت دیگری، تمایل به بازسازی ملک خود برای عرضه با قیمت بالاتر ندارد و حاضر است آن را با بهای مناسب نسبت به سطح قیمت منطقه آگهی کند. مشاوران املاک می‌گویند از هر ۱۰ آپارتمان ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت در بازار مسکن شاید یک یا دو مورد از آنها با قیمت بالا آگهی شده باشد و مالک روی قیمت خارج از عرف خود اصرار کند، اما بقیه در زمره املاکی با قیمت مناسب طبقه‌بندی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…

پیشنهاد سردبیر

تبلیغات

جدیدترین مطالب

مشاهده موارد بیشتر

کاربر گرامی

مطالب این سایت دیگر بروز رسانی نمی شود برای مشاهده مطالب جدید به لینک زیر مراجعه کنید

مشاهده سایت جدید مجله دلتا

This will close in 20 seconds