مهلت دو ماهه به مالکان مسکن مهر پردیس

۱
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مالکان مسکن مهر پردیس حداکثر ۲ ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل آورده‌های نقدی خود اقدام کنند.
مسکن مهر پردیس

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس اعلام کرد: مالکان مسکن مهر این شهر فقط ۲ ماه فرصت دارند تا نسبت به تکمیل آورده‌های نقدی خود اقدام کنند.

به گزارش مجله دلتا مالکان متعاقبا می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر و اخذ نوبت اینترنتی در موعد مقرر، نسبت به دریافت قرارداد پنج برگی اقدام کنند.

علی اصغر جاودان فر، با بیان اینکه پیش از این بالغ بر ۵۰ هزار نسخه قرارداد پنج برگی در اختیار مالکان قرار گرفته است اظهار داشت: هم اکنون نیز حدود ۲۰ هزار نسخه قرارداد پنج برگی آماده تحویل به متقاضیان است. مراحل و نحوه تحویل قراردادهای پنج برگی به بقیه متقاضیانی که در ۶ ماهه نخست سال جاری، انتخاب واحد آنها انجام شده، اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس ادامه داد: طی ماه های اخیر بیش از هشت هزار متقاضی به انتخاب واحدهای خود اقدام  کرده‌اند، اما تاکنون به رغم اطلاع رسانی‌های مکرر برای انتخاب واحد متقاضیان فاقد جانمایی، به دلایل مختلف هنوز بالغ بر ۶۰۰ متقاضی برای جانمایی واحد در فازهای مختلف مراجعه و اقدام نکرده اند.

هشدار به مالکان مسکن مهر پردیس

وی با اشاره به خرید و فروش مسکن مهر در خارج از فرآیند اداری، افزود: توصیه ما این است که کلیه خریداران و فروشندگان مسکن مهر پردیس، فرآیند نقل و انتقال خود را صرفا با قرارداد پنج برگی و از طریق سامانه نقل و انتقال ثانویه مستقر در مسکن مهر پردیس انجام دهند. متاسفانه خریداران مسکن مهر به هشدارها توجهی ندارند و با صورتجلسات انتخاب واحد که واجد شرایط نقل و انتقال است، اقدام به خرید و فروش می کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اطمینان متقاضیان از اصالت صورت جلسات خاطرنشان کرد: به دلیل ناآگاهی برخی از متقاضیان، یک واحد مسکونی مهر در یکی از فازهای شهر جدید پردیس به ۱۱ نفر صرفا با ارائه صورت جلسه انتخاب واحد، فروخته شده بود. این در حالی است که این متقاضیان باید برای اطلاع از اصالت صورت جلسات به کارگزاری مسکن مهر در شرکت عمران شهر جدید پردیس مراجعه می‌کردند.

یک نظر

  1. یوسفی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۳ ق٫ظ

    جای خوبیه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دسته بندی نشده

همچنین بخوانید

آموزش سوهان کشیدن ناخن در خانه

آیا سوهان کشیدن ناخن برای شما هم به یک دغدغه تبدیل شده است؟ حفظ سلامت ناخن‌ها یکی از مهم‌ت…