دانستنی های سفر

تورهای یک روزه در پاییز دل انگیز

۴
3
زمان مطالعه: 4 دقیقه
فکرش را بکنید. نیمه شب در یک جاده منتهی به یک جای بکر در حال رانندگی هستید که ناگهان چرخ ماشین‌تان پنچر می‌شود. باران در حال باریدن است و صدای زوزه گرگ‌ها هم شنیده می‌شود... اگر با تور سفر کنید، هرگز در این موقعیت قرار نمی‌گیرید.
تورهای یک روزه

حتماً برایتان پیش‌آمده که در پاییز قرار یک سفر گذاشته‌اید، اما برخی از دوستان به دلیل داشتن بچه و فصل مدرسه، سفر را از دست‌ داده و یا کلاً آمدن‌شان کنسل شده‌است. شاید هم گاهی مجبور شده‌اید منتظر چند روز تعطیلی پشت سر هم بمانید تا دوست صمیمی‌تان بتواند همراه شما بیاید. اما جالب است به شما بگویم که برای تازه کردن روح و خوب کردن حال‌واحوال دل، حتی سفر یک‌روزه هم کفایت می‌کند؛ و چه بهتر که تور یک‌روزه باشد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهم این مطلب از صفحه گردشگری  مجله دلتا را از دست ندهید که هم با مزایای تورهای یک روزه آشنا شده و هم نکاتی جالب، راجع به سفر کردن با تور را از نظر بگذرانید.

سفر

در سفر با تور حسابی خستگی در کنید

وقتی با تور سفر کنید، نیمی از کارها را کس دیگری برایتان انجام می‌دهد چون لازم نیست حتماً خودتان رانندگی کنید. خودتان جا رزرو کنید یا خودتان فکر ناهار و شام باشید. احتیاجی نیست که جاهای دیدنی را شخصاً فهرست کنید یا مدت‌ها دنبال بهترین سوغات و صنایع‌دستی جایی که می‌روید، بگردید. کسی هست که به جای شما، همه این کارها را انجام دهد. از این بهتر هم مگه داریم؟ به‌علاوه راهنمای تور هر چیزی لازم باشد بدانید، به شما می‌گوید و بهترین مناطق را برای خوش‌گذرانی در یک روز تعطیل برای شما انتخاب می‌کند. خوب پس فقط بنشینید و خستگی در کنید.

خستگی در کردن

صرفه جویی در تورهای یک روزه

در سفر با تور مخصوصاً از نوع یک‌ روزه‌اش، می‌توانید پول کمتری خرج کنید و کاملاً غیرمستقیم صرفه‌جویی کنید؛ چراکه هتل‌دارها، مغازه‌های سوغات فروشی، متصدیان اماکن گردشگری و مکان‌های دیدنی به برگزارکنندگان تورها تخفیف می‌دهند. یعنی سفر برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود. همین موضوع جذاب‌ترین بخش سفر با تور است. به‌علاوه اینکه بسیاری از جذابیت‌های سفر شما در مسیر رسیدن به مقصد است که حتماً با اتوبوس و دسته‌ جمعی خواهید رفت پس به‌راحتی از ترکشِ هزینه بنزین در امان خواهید بود.

هزینه سفر

دیدار با افراد خوش سفر

درست است که در تور با افراد مختلفی هم‌سفر هستید که شاید نیم بیشتر آن‌ها را نشناسید؛ اما جالب اینکه شما این شانس را خواهید داشت که با افراد خوش‌سفری همراه باشید که بعدها دوستان درجه یک شما خواهند شد. این‌طوری نه‌تنها کلی خوش می‌گذرد و خاطره عالی برای خود ثبت می‌کنید، بلکه به دایره دوستان و روابط اجتماعی‌تان هم افزوده می‌شود. بچه‌ها هم که همیشه از پیدا کردن دوستان جدید لذت می‌برند.

دوستی در سفر یک روزه

سفر با تور امنیت دارد

فکرش را بکنید. در همین پاییز  بالاخره به چند روز تعطیلی پشت‌ هم خورده‌اید، اما نیمه شب در یک جاده منتهی به یک طبیعت گردشگری بکر در حال رانندگی هستید که ناگهان چرخ ماشین‌تان پنچر می‌شود. باران در حال باریدن است و صدای زوزه گرگ‌ها هم شنیده می‌شود، لابه‌لای درختان هم که معلوم نیست چه کسی یا چه چیزی پنهان شده و به شما خیره است. خوب چرا در این وضعیت دلهره‌آور و ترسناک گیر بیفتید؟ اگر با تور سفر کنید، هرگز در این موقعیت قرار نمی‌گیرید. خصوصاً اینکه فقط یک روز را برای خوش‌گذرانی وقت داشته باشید. همچنین هیچ حیوان درنده و خزنده‌ای به شما آسیب نمی‌رساند چون راهنمای تور کلی اطلاعات در این زمینه در اختیارتان خواهد گذاشت؛ با افراد راه‌بلد و کاردان در سفرید و در بیراهه‌ها وقت یک‌روزه‌تان هم تلف نمی‌شود.

امنیت در سفر

یک روز و یک تور از بهترین ها

همه تورها چه پاییز و چه تابستان، چه یک‌روزه و چندروزه همه راهنماهای مخصوص به خود را دارند. چرا که او به بهترین چیزهایی که در سفر نیاز دارید آگاه است. این راهنما یک روزه بهترین‌ مقاصد سفر و بهترین اماکن دیدنی را می‌داند. بهترین غذا، بهترین رستوران، بهترین سوغات و …. همچنین بهترین مناطق برای اُتراق کردن را بلد است که خودتان به‌راحتی پیدا نمی‌کنید. پس اگر طالب بهترین ها هستید تورهای یک روزه آن را برایتان فراهم می‌کند.

بهترین ها در تور

حرف آخر

در مجموع سفر با تورهای یک روزه تجربه خوبی‌است. شما در همان یک روزی که می‌خواهید تا ظهر بخوابید و عصر یک نهاری بخورید و تا نیمه شب فرزندتان را در خیابان‌ها بچرخانید تا خستگی یک هفته مدرسه را در کند. بهتر است از همان یک روز لذت کافی را برده و با کلی خاطره و عکس و دوستان جدید به خانه بگردید.

لذت در تور یک روزه

۴ دیدگاه

  1. افشین

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۱۹ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

  2. یوسفی

    ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در ۸:۳۷ ق٫ظ

    میچسبه

    پاسخ

  3. ملکی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۸ در ۸:۲۵ ب٫ظ

    پیش نهاد خوبی بود

    پاسخ

    • گلزار

      ۲۲ مهر ۱۳۹۸ در ۱:۵۱ ب٫ظ

      سپاسگزارم

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…