دکوراسیون پاییزی را به خانه خود مهمان کنید

۸
14
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر می‌خواهید با استفاده از رنگ های گرم و طرح های پاییزی دکوراسیون منزل تان را به سبک پاییز درآورید، این بخش از مجله دلتا را مطالعه بفرمایید.
پاییز

با استفاده از عناصر پاییزی و رنگ های گرم، پاییز را به خانه بیاورید. ایده های ما را در مجله دلتا بخوانید و الهام بگیرید.

رنگ های پاییزی

زرد، طلایی، کرم، نارنجی، سایه های نارنجی و تناژهای قهوه ای، پالت رنگی پاییزی را تشکیل می‌دهند. با استفاده از این رنگ ها پاییز را به خانه بیاورید. طرح روکش مبلمان، نقاشی یک دیوار از اتاق، به کار بردن کاغذدیواری و کفپوش چوبی المان هایی هستند که می‌توانند شما را در رسیدن به مقصودتان یاری کنند.

در دکوراسیون داخلی اتاق از مبلمان چوبی و اشیائی که در طبیعت پیدا می‌کنید استفاده کنید. دیوارها را با رنگ های گرم نقاشی کنید. کرم و زرد روشن که یادآور روزهای تابستان هستند، انتخابی مناسب برای اتاق پذیرایی محسوب می‎شوند. اگر فعلا” نمی توانید مبلمان خود را تعویض کنید، کاناپه را با روکش هایی به رنگ پاییزی بپوشانید. با الهام از برگ های پاییزی که رنگ های مختلفی دارند، از پارچه های چهل تکه استفاده و کوسن هایی با رگه های طلایی و آجری را به مبلمان اضافه کنید.

رنگ های پاییزی در دکوراسیون منزل

تغییرات کوچک

اگر نمی‌خواهید تغییر بزرگی در طراحی داخلی ایجاد کنید، از طبیعت کمک بخواهید. پاییز با برگ های خشک و نارنجی رنگ در دکوراسیون در ذهن تداعی می‌شود. از برگ های خشک، چوب های دارچین و میوه درخت کاج در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. روی قفسه های دیواری و کتابخانه ها جایی مناسب برای قرار دادن میوه کاج و بلوط است.

رنگ های پاییزی در دکوراسیون داخلی

افزودن فقط یک المان با رنگ های پاییزی کافی است. یک نقاشی زیبا از درختان و نقش های پاییزی به دیوار بیاویزید. یک ظرف سفالی قهوه ای رنگ را با میوه های این فصل در کنار کدو تنبل هایی با سایزهای مختلف پر کنید. ظرف را در کنار چندین شمع روی میز ناهارخوری قرار دهید. برگ های خشک را به خانه بیاورید. برای تزیین قاب و شومینه از آن ها استفاده کنید. لوازم تزیینی مختلف را با توجه به رنگ های موجود در پالت پاییزی انتخاب و از سبدهای حصیری بافته به عنوان گلدان استفاده کنید. گل خشک شده، ساقه های طلایی گندم و شاخه های ظریف درخت را درون گلدان قرار دهید.

استفاده از رنگ های پاییزی

پاییز را به درون بیاورید

به زودی زمستان فرا خواهد رسید. با سرد شدن هوا و ماندن در منزل با طبیعت ارتباط کم تری خواهید داشت. از پاییز بهره ببرید و المان های چوبی را در دکوراسیون اضافه کنید. سایه های قهوه ای حسی از خانه های چوبی به شما خواهد داد. از پارتیشن های قهوه ای برای جدا کردن بخشی از اتاق استفاده کنید. با سرد شدن تدریجی هوا، باید به فکر گرم کردن خودتان باشید. پتوهای پشمی به رنگ بادمجانی و زرشکی را روی دسته های مبل قرار دهید. با ایده گرفتن از توصیه های ما و کمی خلاقیت، خانه خود را به سبک پاییزی درآورید.

۸ دیدگاه

  1. امیری

    ۲۳ مهر ۱۳۹۸ در ۹:۴۷ ق٫ظ

    جالبه بشرطی که پول داشته باشی

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۳ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۶ ق٫ظ

      واقعا ایده هایی هست که هزینه بالایی نداره. مثلا یک قوطی رنگ کوچیک تهیه کنین می‌تونین یه تابلو نقاشی کنین. یا کاج و کدو هلوایی رو رنگ کنین.

      پاسخ

  2. بزرگی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۶:۲۳ ب٫ظ

    خلاقانه و زیبا

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۷:۳۷ ب٫ظ

      سپاس از توجهتون

      پاسخ

  3. فتحی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۲:۵۲ ب٫ظ

    بسیار زیبا

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۳:۳۵ ب٫ظ

      ممنون از توجهتون

      پاسخ

  4. ملکی

    ۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۲:۳۴ ب٫ظ

    خوب و عالی

    پاسخ

    • مریم عنبری

      ۲۰ مهر ۱۳۹۸ در ۲:۳۶ ب٫ظ

      سپاس از توجهتون

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…